تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

بازیکن جنجالی پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شود؟

شنیده می شود نام مهاجم پرسپولیس در بین گزینه های تیم ملی برای بازی های انتخابی جام جهانی قرار گرفته است.

عیسی آل کثیر به تیم ملی دعوت می‌شود؟

رویداد۲۴ عیسی برای پرسپولیسی شدن به غیر از علاقه قلبی به این تیم یک انگیزه دیگر هم داشت. مهاجم جنوبی که تا قبل از آمدن به پرسپولیس خیلی دیده نمی شد قصد داشت با بازی برای قهرمان ایران و درخشش در این تیم به پیراهن تیم ملی برسد.

شروع آل کثیر در پرسپولیس عالی بود و عیسی تاثیر زیادی در رسیدن پرسپولیس به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا داشت. آل کثیر آنقدر درخشید که  اسکوچیچ قصد داشت در همان زمان او را به تیم ملی دعوت کند ولی محرومیت ۶ ماهه به خاطر شادی گل جنجالی اش مقابل پاختاکور همه معادلات را به هم زد و عیسی از هدفش دور و دورتر شد.


بیشتر بخوانید: آل‌کثیر و سندروم دردسرساز!


حالا آل کثیر دوباره برگشته و اتفاقا در همین مدت کم  گل های مهمی برای پرسپولیس مثل بازی مقابل استقلال به ثمر رسانده است. تیم ملی از چند روز دیگر باید برای بازی های انتخابی جام جهانی راهی منامه شود و اسکوچیچ هم درحال آماده کردن لیست نهایی تیم ملی است که به زودی اعلام می شود.

از دیروز شایعاتی در فضای مجازی به راه افتاده که ممکن است عیسی آل کثیر در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفته و توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شود؛ هرچند خود عیسی هم می داند در صورت دعوت به تیم ملی رقبای بسیار سرسختی برای بازی کردن خواهد داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان