تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

کمیته انضباطی در آستانه تصمیم گیری جدید؛ آل کثیر هم محروم می‌شود؟

به گفته رسانه‌ها، کمیته انضباطی منتظر کوچکترین تحرک از عیسی آل کثیر در هفته‌های آینده لیگ برتر است تا او را با محرومیت مواجه کند.

آل کثیر هم محروم می‌شود؟

رویداد۲۴  باشگاه استقلال روی محرومیت عیسی آل کثیر حساب خاصی باز کرده بود و به همین دلیل به صورت رسمی شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داد. استقلالی‌ها اعتقاد داشتند خوشحالی آل کثیر به نوعی بی حرمتی به نیمکت نشین‌های استقلال بوده و او باید با جرایم مالی و محرومیت مواجه شود.

پس از این شکایت، اعضای کمیته انضباطی بر اساس فیلم‌هایی که از سوی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ارائه شد، شادی بعد از گل آل کثیر را مورد بررسی قرار دادند و جالب این که در این مورد که این مهاجم به سمت نیمکت استقلال هتک حرمت کرده باشد، به جمع بندی نرسیدند.


بیشتر بخوانید: دردسرهای عجیب ۶ ستاره‌ پرسپولیس/ قهرمانی سرخ‌ها این بار هم می‌سوزد؟


با اعلام احکام مشخص شد کمیته انضباطی به این باور رسیده که آل کثیر بعد از گل به سمت خاصی از زمین نرفته و شواهدی که به دست شان رسیده نیز این موضوع را ثابت می‌کند. به همین دلیل آل کثیر حتی برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی احضار هم نشد.

هرچند هنوز برخی شایعات حکایت از آن دارد که کمیته انضباطی طی چند هفته آینده منتظر کوچکترین تخلف از سوی عیسی آل کثیر است تا او را با جریمه یا محرومیت مواجه کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان