تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی از وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا

برای کسی که برای اولین بار تصمیم به دانلود فیلم و سرگرم شدن با تماشای فیلم گرفته است، فقط باید فیلم‌های بامحتوا و مطابق ژانر مورد علاقه‌ی او را دانلود کنید.

رویداد۲۴ شما تا به حال چند بار به سراغ دانلود فیلم رفته‌اید؟ در این روزهای پر تنش کرونایی که بسیاری از صاحبان مشاغل مجبور به تعطیلی کارها و ماندن در خانه شده‌اند، روحیه و نشاط خانواده بیش از اندازه تحت تأثیر قرار گرفته است. اگر چه در خانه ماندن و دوری از کسب و کار بسیار سخت و سنگین است، اما می‌توان روزهای قرنطینه خانگی را جوری دیگری رقم زد. بسیاری از سرگرمی‌های خاص مثل سینما رفتن، گشت و گذار در شهر با دوستان و... به خاطر ویروس منحوس کرونا از بین رفته است، اما می‌تواند گزینه‌های جایگزین برای سرگرم شدن داخل خانه پیدا کرد. دانلود فیلم می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب در چنین شرایطی به کمک بیاید؛ چرا که این روزها برای دانلود فیلم بستری وسیع و تنوعی بالا را شاهد هستیم، اما بهترین فیلم‌ها برای دانود کدامند؟ پاسخ این سوال را در ادامه خواهید یافت.

فقط و فقط فیلم‌های خوب را دانلود کنید!

برای کسی که برای اولین بار تصمیم به دانلود فیلم و سرگرم شدن با تماشای فیلم گرفته است، فقط باید فیلم‌های بامحتوا و مطابق ژانر مورد علاقه‌ی او را دانلود کنید. متاسفانه بسیاری از فیلم‌های سینمایی یا تلویزیونی بار محتوایی یا جذابیت خاصی نداشته و به همین جهت طرفدار زیادی نیز پیدا نمی‌کند. البته در گذشته که افراد برای تماشای فیلم ناچار به خرید سی دی یا رفتن به سینما بودند، یافتن فیلم‌های خوب سخت‌تر بود، اما امروزه با وجود تکنولوژی نسل پنجم به راحتی می‌توان درباره فیلم‌ها مطالعه کرد و سپس دانلود را انجام داد. اگر چه دانلود فیلم به عنوان یک گزینه‌ی سرگرمی عالی هزینه‌ای ندارد، اما بهتر است از هر رسانه‌ای دانلود نکنید. ناگفته نماند که تمامی رسانه‌های انتشار دهنده فیلم و سریال این ویژگی را در بر ندارند، بنابراین برای آشنایی و دانلود می‌بایست پیش از هر کاری یک رسانه‌ی خوب را پیدا کنید.

بهترین گزینه‌های دانلود فیلم سینمایی یا سریالی ایرانی

خوشبختانه ایران سرمایه‌های هنری بسیاری دارد که با فیلم سازی در عرصه سینما و تلویزیون توانسته‌اند مخاطبان را راضی نگاه دارند، البته در حال حاضر سریال‌هایی که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید می‌شوند پرطرفدارتر هستند. به همین جهت دانلود فیلم ایرانی از رسانه‌های مختلف دنبال کنندگان زیادی دارد. برخی از جدیدترین و بهترین گزینه‌های سریالی یا سینمایی ایرانی برای دانلود عبارت هستند از:

  • گیسو: تازه‌ترین ساخته‌ی منوچهر هادی که با بازی محمدرضا گلزار، هانیه توسلی، ساره بیات، هومن سیدی، حسین یاری و... در ژانری اجتماعی تولید و تاکنون 12 قسمت از آن به انتشار رسیده است. این سریال جذاب چهارشنبه شب‌ها ساعت 8 شب منتشر و به جهت تعداد طرفداران زیادی که دارد در لحظه بارها و بارها دانلود می‌شود.
  • مردم معمولی: این سریال نمایش خانگی که ساخته‌ی کارگردان پر حاشیه اما پر طرفدار سینما تلویزیون رامبد جوان است، ژانری کمدی-خانوادگی دارد. تاکنون 9 قسمت از مردم معمولی منتشر و با حواشی مختلفی همراه بوده است، در این سریال آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، الناز حبینی، خاطره اسدی و خود کارگردان به ایفای نقش پرداخته‌اند. با دانلود فیلم مردم معمولی می‌توانید خانوادگی و به صورت دسته جمعی به تماشای فیلم بنشینید، چرا که تماشای فیلم محدودیت سنی ندارد.
  • شنای پروانه: اگر تماشای فیلم‌های سینمایی را بیشتر می‌پسندید، با دانلود فیلم شنای پروانه از تماشای یک داستان اجتماعی جذاب ساخته‌ی محمد کارت لذت ببرید. جواد عزتی به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی این فیلم با بازی کاملاً متفاوت توانسته‌ است نظر مخاطبان را بیش از پیش به داستان جلب نماید. او که در این سریال با همسرش مه لقا باقری، علی شادمان، امیر آقایی و طناز طباطبایی هم‌بازی است نقشی بسیار تأثیرگذار را ایفا کرد تا کنون مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

دانلود فیلم خارجی برای تجربه‌ای سراسر هیجان

دانلود سریال حتی اگر گزینه‌های خارجی باشد، همیشه از پرطرفدارترین بخش‌ها به شمار می‌رود. البته برای دسته‌ای از افراد که به دنبال تماشای فیلم و سریال‌های هیجانی و اکشن هستند بهترین پیشنهادها در دسته‌ی دانلود فیلم خارجی قرار دارد. اصولاً فیلم‌های خارجی برای نوجوانان و جوانان بسیار جذاب است، که می‌توان با دانلود فیلم دوبله فارسی ان را جذاب‌تر نیز کرد. بهترین پیشنهاد برای دانلود فیلم خارجی عبارت است از:

  1. فیلم سلطان 2021: داستان این فیلم روایتگر ماجرایی گانگستری است که موجب می‌شود ژانری اکشن و البته درام به خود بگیرد. فیلم سلطان که برای تماشای افراد بالا 15 سال مناسب است، در هندوستان ساخته و دوم آپریل 2021 منتشر شد که تاکنون طرفدار زیادی به خود جلب کرد. با دانلود فیلم سلطان 151 دقیه پرهیجان و زیبا را در کنار عزیزانتان تجربه خواهید کرد.
  2. فیلم اکسیژن: یک فیلم سینمایی علمی تخیلی که برای نوجوانان بالای 15 سال نیز مناسب است و می‌توانند با تماشای آن به مدت 100 دقیق در دنیایی فانتزی غرق شوند. این فیلم آمریکایی روایتگر داستان زنی جوان است که حافظه خود را از دست داده و در محفظه‌ای بدون اکسیژن به هوش می‌آید.

برای دانلود سریال خارجی هم همیشه گزینه‌های بسیار عالی ساخت کشور کرهف آمریکا یا هند وجود دارد که با انتخاب یک رسانه و مرجع دانلود مناسب می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. بنابراین گزینه‌های متفاوت برای دانلود بسیار زیاد هستند که می‌توانید با تدارک کمی تنقلات حتی از داخل منزل هم به تماشا بنشینید و نهایت لذت را از اوقات فراغت خود ببرید.

جدیدترین فیلم‌ها را در آپ مدیا دانلود کنید!

یکی از سایت‌های پیشرفته و همیشه اولی که با سرعت جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی را در وبسایت خود بارگذاری می‌کند، آپ مدیا است. آپ مدیا به عنوان یک رسانه معتبر انتشار دهنده فیلم و سریال، برای رده‌های سنی مختلف گزینه برای دانلود فیلم، دانلود سریال و یا حتی دانلود انیمیشن دارد؛ چراکه برای دسته‌ای از نوجوانان دانلود انیمیشن و تماشای آن لذت‌بخش‌تر است. بنابراین در این رسانه شما می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز دانلود انجام دهید و به راحتی تماشا کنید، با آپ مدیا شما همواره اولین نفری هستید که قسمت جدید سریال‌های پخش نمایش خانگی را دیده است زیرا سرعت عمل این وبسایت بسیار بالا می‌باشد.

برای شناخت بهتر و بیشتر آپ مدیا می‌توانید به صفحه‌ی اینستاگرام، توئیتر و یا وبسایت این مجموعه بروید و با مشاهده نحوه عملکرد سایت آن را به عنوان رسانه‌ی دائمی دانلود خود برگزینید. تنوع بالای فیلم و سریال‌های قدیمی و جدید و گزینه‌های جذاب دانلود انیمیشن حتماً شما را به خود جذب خواهد کرد، اگر باور ندارید همین حالا امتحان کنید.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان