تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

وزیر احمدی نژاد به نفع رئیسی از انتخابات ۱۴۰۰ انصراف داد

یک کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ به نفع ابراهیم رئیسی از حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.
وزیر احمدی نژاد به نفع رئیسی از انتخابات 1400 انصراف داد

رویداد۲۴ در پی دیدار محمد عباسی و آیت الله رئیسی، محمد عباسی با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

متن بیانیه محمد عباسی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

ملت سرافراز ایران اسلامی

با عرض سلام و تقدیم احترام محضر شما تاریخ سازان عزتمند. اینک که در آستانه تحولی بزرگ برای شکل‌گیری دولتی مقتدر، مردمی، توانمند و با نشاط می‌باشیم، همه‌ی ما بر عهدی که با امام راحل عظیم الشأن، رهبری عزیز و شهدای گرانقدرمان بسته‌ایم، وفادار استفاده ایم. تا امیدوارانه آینده‌ای بهتر از وضع موجود را با مدیرانی دلسوز، توانمند، پاک دست و از جنس مردم رقم زنیم.

اکنون که حضور چهره وفادار ملت جناب آیت الله دکتر رئیسی کانون وحدت همه‌ی اقشار مردم را شکل داده و امید را بر چهره‌ی مستضعفین نشانده است، تکلیف بر حمایت از این اجماع انقلابی و مردمی است که در تقویت این انسجام مردمی تلاش کنیم؛ لذا ضمن اعلام انصراف از کاندیداتوری این دوره و تشکر از الطاف بزرگوارانه و صمیمی همه شما عزیزان، بویژه دوستان گرامیم در ستاد‌های شکل گرفته سراسر کشور، مخصوصا جوانان مشتاق حضور و سایر گروه‌های اجتماعی از جمله جمع کثیری از قهرمانان و ورزشکاران غیور، تعاونگران دلسوز، فرهنگیان و همکاران دانشگاهیم که با اعلام حمایت از این برادرشان دعوت به حضور کرده اند، قدردانی نموده، تاکید می‌نمایم در این شرایط حساس همه ظرفیت‌های مردمی، انقلابی و اجتماعی جامعه باید متحد و منسجم در خلق حماسه‌ای پرشور و حمایتی بزرگ در این وفاق ولایتمدارانه حضور یابند.

بدینوسیله همه اعضای ستاد‌ها و کمیته‌ها وصنوف شکل گرفته را به همراهی با جناب اقای رئیسی به عنوان کاندیدای محوری جبهه مردمی و انقلابی این دوره جهت تشکیل دولتی مردمی برای ایرانی قوی دعوت می‌نمایم.

والعاقبة للمتقین

محمد عباسی

سوم خرداد هزار و چهارصد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان