تاریخ انتشار: ۰۶:۴۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

یاغی پرسپولیس، فرهاد مجیدی را رو سفید کرد؛ هنرنمایی به سبک زلاتان استقلال

تیم استقلال با تک گل آرمان رمضانی بازیکن مازاد پرسپولیس که به استقلال آمده بود، صنعت نفت آبادان را برد تا فرهاد مجیدی از این خرید تیمش رو سفید شود.

آرمان رمضانی

رویداد۲۴ وقتی آرمان رمضانی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و خبر عقد قرارداد او با استقلال رسانه‌ای شد، حتی هواداران فرهاد مجیدی هم از شنیدن آن شوکه شدند، اما امشب همه چیز بر وفق مراد این ۲ نفر پیش رفت.

آرمان رمضانی از زمانی که با استقلال قرارداد امضا کرد فرصت کمی برای بازی به دست آورد، اما در بازی امشب از دقیقه ۸۲ به جای ارسلان مطهری وارد زمین شد، به جای بازیکنی که اصلا در جریان حملات استقلال حضور نداشت و با یارگیری فشرده نفتی‌ها در بازی محو شده بود.
بیشتر بخوانید: سیاست نقل و انتقالاتی یحیی لو رفت!
رمضانی، اما در دقیقه ۹۵ بازی موفق شد حساس‌ترین گل عمر فوتبالش را بزند، جایی که او با یک حرکت فنی به جای اینکه با مدافع حریف به هوا بپرد، توپ را دنبال کرد و با یک نوک پای به موقع توپ را از بالای سر فرزین گروسیان وارد دروازه صنعت نفت کرد تا ۳ امتیاز بازی به حساب استقلال واریز شود.

اما چرا این یک گل عادی نبود؟ جواب ساده است، فرهاد مجیدی بابت خرید آرمان رمضانی حسابی تحت فشار بود و این گل از سرمربی استقلال بابت خرید این بازیکن یک برنده و البته از خود آرمان رمضانی هم که مازاد پرسپولیس بود، برای چند روز یک قهرمان ساخت. حداقل برای یک هفته هم که شده، آرمان رمضانی به قهرمان در بین هواداران استقلال تبدیل شد.

حالا آرمان رمضانی می‌تواند با فشاری به مراتب کمتر از بازی‌های گذشته در هفته‌های بعد در ترکیب استقلال به میدان برود و به طور قطع نمایش‌های بهتری در انتظار این بازیکن خواهد بود.

فرهاد از روز اولی که آرمان را خرید، همین توقع را از او و همین برنامه را برای او داشت. این که اگر بازی گره خورد، آرمان را دقایق پایانی به زمین بفرستد و از فاکتور دوندگی، جنگندگی، قد بلند و پا‌های کشیده و گام‌های بلندش استفاده کند. این برنامه امشب برای اولین بار جواب داد.
 
منبع: پارس فوتبال
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان