تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

دلیل ۳ بر صفر نشدن بازی استقلال - پیکان مشخص شد

به دلیل تفاوت در ماهیت اتفاقات بازی سایپا - پیکان با دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر استقلال و پیکان تغییری در نتیجه بازی استقلال رخ نمی‌دهد.

نتیجه بازی استقلال - پیکان

رویداد۲۴ پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی پرونده دیدار سایپا - پیکان را 3 بر صفر به سود سایپا اعلام کرد، باشگاه استقلال نیز رسماً خواهان تجدیدنظر در بازی هفته نوزدهم خود مقابل پیکان شد.

این باشگاه مدعی شد که پیکان در چهار مرحله تعویض خودش را انجام داده است، در صورتی که در سه مرحله باید تعویض می‌شد. در فیلم بازی نیز مشخص است که دو تعویض سوم و چهارم پیکان به فاصله یک دقیقه انجام شده است.


بیشتر بخوانید: ورود مجلس به احتمال تبانی در بازی سایپا-پیکان/ پای عزیزی خادم هم به پرونده باز شد!


با این حال، کمیته انضباطی اعلام کرده که ماهیت این اتفاق با پرونده دیدار سایپا - پیکان متفاوت است و تغییری در نتیجه بازی ایجاد نخواهد شد، چراکه علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری یک روز پس از بازی استقلال - پیکان در تاریخ 15 فروردین سال جاری در نامه‌‌ای به منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند که تعویض سوم پیکان حضور همزمان دو بازیکن بوده است، اما چون یک بازیکن مصدوم از زمین خارج شد و داور وسط به دلیل نداشتن سیستم رادیویی متوجه نفر بعدی نشد و بازی را به جریان انداخت، به همین دلیل حق پیکان ضایع شده است.

 بازی استقلال - پیکان

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان