تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

طراحی داخلی در شرکت جهان ساخت شارین

طراحی داخلی نقش عمده ای در كیفیت فضای ساختمان ایفا می كند.

رویداد۲۴  طراحی داخلی،  زندگی همه آحاد جامعه را تحت تأثیر قرار می­دهد و تأثیرات آن در زندگی به وضوح قابل مشاهده است. طراحی داخلی ( Interior Design ) و یا به تعریفی بهتر طراحی دکوراسیون داخلی منزل در واقع اولین و شاید مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون و یا بازسازی ساختمان باشد.

از جمله موارد مهم در زمینه بازسازی ساختمان یا ساختن یک بنا طراحی داخلی آن است. منظور از طراحی داخلی ساختمان، طراحی قسمت های داخلی خانه از دیدگاه بصری، هنری و کاربردی آن با توجه به ساختار علمی و ساخت و ساز معماری داخلی می باشد و کسی که وظیفه طراحی را بر عهده دارد با استفاده از علم طراحی موجب افزایش عملکرد کاربردی فضا می‌شود و سعی می‌ کند سلیقه و ویژگی‌های رفتاری شما را در کاربرد فضا تأثیر دهد. پس می توان گفت که طراحی داخلی پلی بین دکوراسیون داخلی و معماری می باشد.

طراحی داخلی نقش عمده ای در كیفیت فضای ساختمان ایفا می كند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنسیت و رنگ پوشش سطوح، کناف کاری ( كف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلمان، کابینت و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین كننده زیبایی و كار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر طراحی داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی )، راندمان ( در فضاهای اداری )، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد. زیبایی، طراحی مدرن و لحاظ استانداردهای عملكردی تاثیر عمده ای بر بازدهی فضاهای اداری دارند.

دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی دکوراسیون منزل برای بازسازی کار آسانی نیست و یا باید آن را به دست افراد متخصص و کارشناس بسپارید و با آن ها سلیقه و هدف خود را به اشتراک بگذارید تا یک طراحی داخلی خوب و منحصر به فرد برای شما انجام دهند. یا اگر پتانسیل خلاقیت و طراحی را در خودتان می بینید بهتر است حتما نمونه های مختلف طراحی داخلی دکوراسیون منزل را مشاهده کنید تا با دیدن طرح های مختلف ذهن شما برای ایده دادن آماده شود و خلاقیت بیشتری داشته باشد.

اما پیشنهاد می شود که اگر می خواهید یک دکوراسیون کامل و بی عیب و نقص داشته باشید، از تیم های طراحی کمک بگیرید، چرا که این افراد کاملا مسلط بر انواع سبک های دکوراسیون هستند و با متد های روز دنیا آشنایی دارند و می توانند کمک بسیار خوبی باشند.

شرکت جهان ساخت شارین در سال 1396 ، با هدف ارائه انواع خدمات طراحی داخلی ، مشارکت در ساخت و بازسازی در تهران تاسیس گردیده و خدمات متنوعی را در این زمینه و در کاربری های گوناگون از جمله: اداری، تجاری و مسکونی و... به کارفرمایان خود ارائه می دهد.

گروه مهندسی شارین و مدیریت این مجموعه  مفتخر است از سال 1396 با سال ها تجربه در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و بازسازی پروژه های مختلف اعم از مسکونی، ادارت، بیمارستان ها و مراکز تجاری، در خدمت مردم هنر و دوست و زیبا پسند ایران زمین می باشد و با استفاده از اصول و مبانی مهندسی و معماری و تجربه بالا به کمک سلیقه شما، رویا هایتان در زمینه تزیینات و دکوراسیون داخلی را به واقعیت تبدیل می کند.

شارین با شناخت چالش ها و نیازهایی که در دکوراسیون داخلی منزلتان دارید، این ماموریت را می پذیرد که با استفاده از هنر دکوراسیون و با تجربه و تخصص مجموعه و افراد و شرکت های معتبر، شما را همراهی کرده که منزلتان را زیبا و اصولی دکور کنید.

شرکت جهان ساخت شارین با درک و فهم ماهیت فضا به طراحی و دکوراسیون داخلی با رویکرد داشتن فضایی بیشتر و مفیدتر می پردازند. شارین با استفاده از دانش و تجربه خود در طراحی داخلی و معماری در مواجهه با قسمتی از فضا که شکلی نا متعارف و ناقص دارد کمک می کند تا شما بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم را بگیرید. درنهایت با دانستن مفاهیم اصولی دکوراسیون از قبیل مقیاس و تناسب، برای رسیدن شما به معماری و طراحی داخلی ایده آل خود کمک می کند.

همچنین شرکت جهان ساخت شارین با عرضه محصولات ساختمانی مانند انواع سنگ، سرامیک و کاشی های ساختمانی به صورت غیر حضوری  از تمامی برندهای شناخته شده و درجه یک بازار ایران و به قیمت کارخانه قصد دارد به اقتصاد کشور ایران، کمک شایانی کرده باشد. در حال حاضر ارسال هرگونه کالای ساختمانی به سراسر کشور عزیزمان امکانپذیر است. همچنین کلیه اجناس شامل فاکتور رسمی شرکتی می باشد و در صورت بروز مشکل مهندسان گروه ساختمانی شارین کاملا پاسخگو خواهند بود.

بازسازی ساختمان

طراحان داخلی موظف به ایجاد فضایی هستند که از لحاظ کاربردی و زیبایی مطلوب باشد. برای انجام این کار، طراحان داخلی باید دید جامعی از فضای موجود یا هنوز ساخته نشده داشته باشند و تصور کنند که چه چیزی می تواند در این فضا ایجاد شود. طراحان داخلی از دانش خود در بسیاری از رشته ها برای ایجاد فضایی موفق استفاده می کنند. طراحان داخلی و دکوراتورهای داخلی نقش های متفاوتی دارند. طراحان داخلی ممکن است دکوراتور داخلی نیز باشند، اما دکوراتورهای داخلی نمی توانند طراح داخلی باشند.

تخصص های زیادی در زمینه طراحی داخلی وجود دارد که شارین با کمک نیروهای متخصص و خلاق خود در این زمینه می تواند تمام هنر و مهارت خود را برای تحقق رویاهایتان در طراحی به کار گیرد و سلیقه و ایده شما را در فضای مورد نظرتان به اجرا درآورد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان