تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

با ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته آشنا شوید

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته چند نکته جالب وجود دارد که با هم مروز می‌کنیم.

قیمت گوشی موبایل

رویداد۲۴  جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته با یک جهش بزرگ مواجه شده و ۲ گوشی جدید را به خود می‌بیند. گوشی هوشمند OnePlus Nord CE ۵G که یکی از گوشی‌های تازه وارد هفته قبل بود، با یک جهش جالب توجه از رتبه آخر فهرست به رتبه اول رسیده و صدرنشین جدول محبوب‌ترین گوشی‌های این هفته است.

گوشی Redmi Note ۱۰ Pro شرکت شیائومی هم بعد از چند هفته صدرنشینی با یک پله نزول به رده دوم رسیده و ردمی نوت ۱۰ معمولی را پشت سر خود در جایگاه سوم می‌بیند. گوشی Redmi Note ۱۰ هم نسبت به هفته قبل یک پله نزول داشته است. اما با تمام این جابجایی‌ها گوشی Xiaomi Poco X۳ Pro کماکان بدون تغییر در رتبه، در رده چهارم جدول جا خوش کرده است. گوشی Poco M۳ Pro ۵G شیائومی هم با دو پله افت از رده سوم به رده پنجم رسیده است.


بیشتربخوانید: موبایل بازهم گران شد

فهرست پرطرفدارترین گوشی های هفته

اما در جایگاه ششم گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ Ultra ۵G شرکت سامسونگ دیده می‌شود که بدون تغییر نسبت به هفته قبل به کار خود ادامه می‌دهد. گوشی گلکسی A۵۲ سامسونگ هم مثل گوشی قبل تغییری در جایگاه خود نمی‌بیند و در همان رتبه هفتم قرار گرفته است.

اما یک افت سه پله‌ای در جدول، گوشی Poco F۳ را از رده پنجم به رتبه هشتم رسانده و احتمالا هفته بعد دیگر این گوشی را نخواهیم دید.

در نهایت دو گوشی هوشمند جدید و تازه کار را در انتهای فهرست این هفته می‌بینیم. گوشی گلکسی A۱۲ از سامسونگ در رتبه نهم این هفته قرار گرفته و iPhone ۱۲ Pro Max شرکت اپل رده دهم را تصاحب کرده است. حال باید دید این گوشی‌های تازه وارد تا هفته بعد چه عملکردی را به ثبت می‌رسانند.

قیمت گوشی موبایل

قیمت روز گوشی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت گوشی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان