تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
سلیمی نمین:

قاضی زاده قطعا انصراف می‌دهد/ رقابت اصلی در انتخابات بین چه کاندیداهایی است؟

عباس سلیمی نمین از چهره های سیاسی اصولگرا بر این باور است که انصراف برخی کاندیداها یک تصویر خوبی را از اینکه منافع ملی مد نظر است ارائه می‌کند و برای آسان کردن انتخاب مردم صورت می‌گیرد.

 رقابت اصلی در انتخابات بین چه کاندیداهایی است؟

رویداد۲۴ عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا درباره انصراف برخی کاندیداهای اصولگرا و تاثیر آن بر میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: علاوه بر این کاندیداهایی که انصراف دادند قطعا آقای قاضی زاده هاشمی هم انصراف خواهد داد. به نظر من راهی جز این کار ندارد.

انصراف کاندیداها انتخاب مردم را آسان تر می کند

این چهره سیاسی اصولگرا گفت: طبیعتا این نوع انصرافها یک تصویر خوبی را از اینکه منافع ملی مد نظر است ارائه می‌کند و برای آسان کردن انتخاب مردم صورت می‌گیرد. طبعا در فضای انتخاباتی تاثیر به سزایی دارد، یعنی امیدواری و نگاه مثبت را نسبت به نامزدها افزایش می دهد. طبعا کار بسیار پسندیده ای است و امیدوارم که همه آنها این راه را مد نظر قرار دهند.

او در این باره که این انتقاد به برخی کاندیداها وارد می شد که کاندیداهای پوششی هستند اما آنها می گفتند پوششی نیستیم و تا آخر می مانیم، به نظر شما این مسئله روی نظر مردم تاثیر نمی گذارد ، بیان کرد: در واقع این کاندیداها در آستانه انتخابات به این نتیجه رسیدند که وزنشان بسیار کم است و باعث لطمه خوردن به اعتبارشان می شود. از این رو وقتی با چنین وضعیتی در انتخابات رو به رو هستند ترجیح می دهند که اعتبار خودشان را حفظ کنند.


بیشتر بخوانید: نقش کاندیداهای پوششی در انتخابات ۱۴۰۰/ حقیقت‌پور: کاندیداهای پوششی میلیاردها تومان هزینه به نظام تحمیل کردند


سلیمی نمین تصریح کرد: در عین حال معلوم نبود که چه وضعیتی ممکن است برای آنها رقم بخورد. آنها آمدند و خودشان را عرضه کردند و با توجه به اینکه یک نامزد قوی تری وجود دارد نتوانستند خودشان را به جامعه بقبولانند.آنها خودشان را در معرض آزمون قرار دادند و بر اساس این آزمون خودشان را ارزیابی کردند و حفظ اعتبار و حیثیتشان را در گرو کنار رفتن گذاشتند.این هیچ اشکالی ندارد و برعکس قابل ارزش گذاری است که با کنار رفتن، کار مردم را در انتخاب سهل می کنند.

مشارکت حدود ۶۰ درصد است/رقابت بین همتی، رضایی و رئیسی است

او درباره پیش بینی اش از میزان مشارکت گفت: فکر می کنم به ۶۰ درصد نزدیک شود و سه نفر یعنی همتی، رضایی و رئیسی باهم رقابت کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
0
منافع گروهی نه ملی. خیلی وقته مفهموم ملت و ملی در این کشور به محاق رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
0
دیگربرای انصراف قاصی زاده وقتی نمانده است ترابخداازاخرین مواصع تاجزاده جویاشوید جزتحریمی هستنو یانه
نظرات شما
پیشخوان