تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

جاده‌های مرگ باز هم قربانی گرفت؛ واژگونی یک اتوبوس دیگر در دهشیر استان یزد

سازمان اورژانس یزد اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری در دهستان دهشیر شهرستان تفت در این استان ۵ کشته و ۲۸ مصدوم بر جا گذاشت.

واژگونی اتوبوس خبرنگاران

رویداد۲۴ ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز (پنج‌شنبه سوم تیرماه) یک دستگاه تریلی با یک اتوبوس در جاده ابرکوه به دهشیر روبه‌روی پاسگاه دهشیر (۹۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد) تصادف کردند. این اتوبوس در مسیر زاهدان به آباده شیراز در حرکت بود.

چند آمبولانس‌، بالگرد و اتوبوس اورژانس استان یزد بلافاصله به محل حادثه اعزام شده‌اند. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این زمینه به ایسنا گفت: این اتوبوس ٣٩ نفر سرنشین داشت که متاسفانه ۵ نفر به علت شدت جراحات فوت کردند و ٣۴ نفر مصدوم شدند.

مجتبی خالدی گفت: متاسفانه حال ۵ مصدوم هم مساعد نیست.

خالدی گفت: بسیاری از مصدومان که سرباز هم هستند، داخل اتوبوس گرفتار شده بودند که نجات داده شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: تلاش تیم متخصصان این است که شرایط این افراد پایدار شود. اطلاعاتی که تا به حال به دست ما رسیده، این است که سایر افراد دچار جراحات سطحی شده‌اند و اقدامات لازم برای آن‌ها در حال انجام است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
0
0
اتوبوسهای قدیمی بنز 302 با صندلیهایی نرم و راحت و پنجره هایی که باز میشدن و هندلینگ عالی و عدم ایرادات برقی منجر به آتش سوزی از اتوبوسهای غیر ایمن الان بسیار بهتر بودند بدنه قوی هم داشتند موتور سگ جان که مثل ساعت کار میکرد تنها ایرادات اونها موتور ضعیف بود که مخصوصا در سربالائیها بیشتر معلوم بود اتوبوسهای الان بدنه ضعیف دارند مشکلات اتش سوزی دارند بخاطر ارتفاع زیاد خطر واژگونی انها بیشتره زمانیکه کولرشان دچار مشکل شد نمیتوانی پنجره را باز کنی بدنه ضعیف و قطعات بسیار گران قیمت هستند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان