تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۱ تير ۱۴۰۰

برنامه‌هایی که دارندگان آیفون باید فورا حذف کنند

 برخی از برنامه ها در گوشی های آیفون هستند که می توانند عملکرد تلفن را کند کنند که با انجام بعضی از تنظیمات می توان از کاهش سرعت تلفن جلوگیری کرد.

اخبار تکنولوژی

رویداد۲۴ کاربران آیفون ممکن است پس از مدتی استفاده از تلفن هوشمندشان، کاهش سرعت قابل توجهی را در عملکرد تلفن‌های خود مشاهده کنند. اگرچه تلفن‌های آیفون از بهترین گوشی‌هایی هستند که قدرتمندترین پردازنده‌ها را دارند، اما پس از مدتی این تلفن‌ها نیز عملکردشان کند می‌شود و این کند شدن هم دلایل مختلفی دارد. به گفته تعدادی از کارمندان اپل، بیشترین دلایل کندی تلفن‌های آیفون به دلیل استفاده از تعدادی برنامه معیوب یا اجرای همزمان تعداد زیادی برنامه است.

برخی از برنامه‌ها هستند که سرعت تلفن‌های آیفون را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند. این برنامه‌ها از بدترین برنامه‌هایی هستند که باعث تخلیه انرژی باتری و پردازنده تلفن می‌شوند، از جمله:

برنامه Facebook

فیسبوک یکی از برنامه‌هایی است که باعث کاهش سرعت آیفون‌ها می‌شود و عوامل مختلفی از جمله پخش چندین بار ویدئوی روزانه در این برنامه هست که موجب این کندی عملکرد می‌شود. پس اگر طرفدار شبکه‌های اجتماعی نیستید، فوراً این برنامه را حذف کنید.

برنامه‌های معیوب

همه برنامه‌ها کامل و از تمام استاندارد‌های خوب برخوردار نیستند. برخی از برنامه‌ها طراحی ضعیفی دارند و فضای زیادی را در تلفن اشغال، داده‌ها را مصرف و تلفن را کند می‌کنند، از جمله:


بیشتربخوانید: نشانه‌هایی که از پایان عمر تلفن همراهتان خبر می‌دهند

برنامه Mail

برنامه‌هایی با عملکرد بسیار زیاد مانند برنامه Mail به طور مداوم در حال اجرا، بررسی به روزرسانی‌ها و هشدار‌ها هنگام دریافت پیام‌های جدید است. راهی که می‌توان از کند شدن تلفن هنگام استفاده از این برنامه جلوگیری کرد این است که به روز رسانی این برنامه را متوقف کنید.

برنامه Safari

سافاری گاهی اوقات کندتر از حد معمول می‌شود و دلیل این موضوع هم باز بودن صفحه‌های زیاد است. کاربران با رفتن به تنظیمات و سپس Safari و پاک کردن تاریخچه یا پاک کردن کوکی‌ها و داده‌ها می‌توانند سرعت جستجو در اینترنت و سرعت تلفن همراهشان را افزایش دهند.

بازی‌ها

از بدترین برنامه‌هایی که می‌توانند عملکرد تلفن را کاهش دهند می‌توان به بازی‌ها اشاره کرد؛ با حذف این بازی‌ها می‌توان سرعت تلفن را تا حد زیادی افزایش داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان