تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
یک مقام مسئول مطرح کرد؛

از امروز خاموشی‌ها کم می‌شود/ قطعی بیش از ۲ ساعت را اطلاع دهید

مدیرکل مدیریت مصرف توانیر گفت: اگر زمان قطعی بیش از ۲ تا ۲.۵ ساعت باشد مشترکین می‌توانند با تلفن ۱۲۱ تماس گرفته تا بررسی‌های لازم برای حل مشکل صورت گیرد.

از امروز خاموشی‌ها کم می‌شود/ قطعی بیش از ۲ ساعت را اطلاع دهید

رویداد۲۴ عبدالامیر یاقوتی با بیان اینکه برخی محدودیت‌ها، شبکه برق را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اظهار داشت: این موارد باعث می‌شود بعضی خاموشی‌ها خارج از برنامه اعلام شده باشد.

وی با بیان اینکه ما سعی می‌کنیم از خاموشی‌های غیربرنامه‌ریزی شده فاصله بگیریم، افزود: تلاش ما این است که طبق زمانبندی، خاموشی‌های احتمالی اعمال شود.

مدیرکل مدیریت مصرف توانیر با اعلام اینکه از امروز سطح خاموشی‌ها کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: طی روز‌های آینده خبر‌های خوبی اعلام خواهد شد و از میزان خاموشی‌ها کاسته می‌شود.


یاقوتی با بیان اینکه شبکه برق دینامیک است و هر تغییر در مصرف نقطه به نقطه آن را تغییر می‌دهد، تاکید کرد: با رعایت مصرف می‌توانیم تا حدی از مشکلات کم کنیم ضمن اینکه ما به دنبال ترمیم ظرفیت تولید نیروگاهی هستیم تا مشکلات کاهش یابد.

وی با بیان اینکه خاموشی‌ها ۱۰۰ درصد طبق جدول اعمال می‌شود، یادآور شد: برخی اتفاقات خارج از برنامه منجر به خاموشی‌های غیربرنامه‌ریزی شده، می‌شود که میزان آن ۱۵ تا ۲۰ درصد است و به مشکلات مربوط به شبکه برمی‌گردد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر زمان قطعی بیش از ۲ تا ۲.۵ ساعت باشد مشترکین می‌توانند با تلفن ۱۲۱ تماس گرفته تا بررسی‌های لازم برای حل مشکل صورت گیرد.

یاقوتی با بیان اینکه خاموشی‌ها مدیریت شده و کم خواهد شد، اظهار کرد: از امروز زمان خاموشی‌ها و تعداد آن‌ها تعدیل خواهد شد و به یک بار در روز خواهد رسید.

مدیرکل مدیریت مصرف توانیر گفت: با ایجاد ثبات در وضعیت نیروگاه‌ها تعداد خاموشی‌ها کاهش خواهد یافت ضمن اینکه از مردم انتظار داریم میزان مصرف را کاهش دهند چراکه تاثیر عمده‌ای در تعدیل خاموشی‌ها خواهد داشت.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قطعی برق ، برق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
1
0
لطفا به برادران بفرمایید چند روزی دست از استخراج بیت کوین بردارند. ضمنا پول ها را فقط صرف غنی سازی بی فایده نکنید و نیروگاه و پالایشگاه هم بسازید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان