تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

پیراهن شماره ۴ سیدجلال حسینی بایگانی می‌شود

پس از پایان لیگ بیست و یکم و خداحافظی سیدجلال حسینی، پیراهن شماره ۴ کاپیتان در باشگاه پرسپولیس بایگانی خواهد شد.

شماره لباس سیدجلال حسینیرویداد۲۴ ظاهراً باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد به پاس زحمات سیدجلال حسینی برای سرخ‌پوشان، شماره او را بعد از بازنشستگی بایگانی کند.

در این باره نوشت: سیدجلال حسینی یکی از ارکان مهم (شاید هم مهمترین) قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در چهار، پنج سال اخیر بوده است. فوتبالیستی با ۱۱۵ بازی ملی که درحال حاضر پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر کشورمان محسوب می‌شود. در حالی که برخی بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد مبالغ بالایی را طلب کرده‌اند، به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی با قراردادی به مراتب پایین‌تر در پرسپولیس توپ می‌زند.

در حالی که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با توجه به پیشنهادهای خوبی که از باشگاه‌های حوزه خلیج فارس دارند، برای تمدید قرارداد رقم‌های بالایی را به باشگاه اعلام کرده‌اند اما به نظر می‌رسد این موضوع شامل سیدجلال حسینی نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: واکنش تند به شکایت باشگاه استقلال از یک استقلالی


کاپیتان پرسپولیس از آن جایی که هنوز یک فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارد، طبق روال بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به قراردادش اضافه خواهد شد و با توجه به این که قرارداد کاپیتان در این فصل ۱٫۸ میلیارد تومان است، با افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قراردادش، در بهترین حالت با رقمی حدود دو میلیارد و دویست میلیون تومان فصل آینده را نیز در پرسپولیس توپ خواهد زد. رقمی که بسیار کمتر از بسیاری از بازیکنان تیم‌های دیگر و حتی برخی بازیکنان سرخپوش است.

کافی است رقم قرارداد کاپیتان پرسپولیس را با کاپیتان‌های دیگر تیم‌های بالانشین لیگ مقایسه کنیم تا متوجه اختلاف فراوان مبالغ شویم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان