تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

انعقاد تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با شهرک‌های صنعتی ایران

ین تفاهم نامه ظهر چهارشنبه به منظور توسعه و ایجاد اشتغال در بخش‌های مرتبط با واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی بین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری کوچک و صندوق کارآفرینی امید منعقد شد.

بانک کارآفرینی

رویداد۲۴  مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه این مراسم به مسایل مبتلابه صنایع خرد و کوچک اشاره کرد و گفت: بسیاری از صنایع کوچک برای از‌سر‌گیری فعالیت به مقدار کمی تسهیلات یا سرمایه در گردش نیازمندند.   

رسولیان در ادامه اظهار امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم نامه مشکل 80% از واحدهای صنعتی شناسایی شده حل خواهد شد و این تفاهم نامه گام مهمی برای کمک به توسعه و افزایش تولید و اشتغال خواهد بود.

نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن اشاره به حمایت‌های صندوق از صنایع خرد و کوچک گفت: در سالیان گذشته هم صندوق همیشه کمک به صنایع خرد را در دستورکار داشته و اکنون هم خشنودیم که با حمایت از صنایع خرد، بتوانیم فرصتی برای توسعه کشور ایجاد کنیم.

وی با اشاره به انواع نظام‌های تامین مالی صندوق متناسب با صنایع خرد گفت: تصور ما این است کمه می توانیم بیست درصد این کسب و کارها را مورد حمایت قرار دهیم. صندوق اکنون روش‌های مختلفی برای حمایت از انواع کسب و کارها در دست دارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: در هشت سال گذشته صندوق نزدیک یک میلیون و 50 هزار طرح را با اعتباری بالغ بر 13000 میلیارد تومان مورد حمایت قرار داده است. این آمار نشان می دهد هدفگذاری برای تامین مالی واحدهای کوچک در سراسر کشور نیز ممکن است.

برچسب ها: بانک ، بانک مرکزی
نظرات شما
پیشخوان