تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

فایل صوتی جنجالی رئیس رئال افشا شد!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: فایل صوتی منتشر شده از رئیس باشگاه رئال مادرید اظهارات عجیبی را نسبت به دو اسطوره این باشگاه ربط داده است.

فایل صوتی جنجالی رئیس رئال افشا شد!

رویداد۲۴ فایل صوتی فاش شده از سال ۲۰۰۶ نشان داد که فلورنتینو پرز در مورد اسطوره‌های رئال مادرید ایکر کاسیاس و رائول گونزالس حرف‌های بسیار جالبی برای گفتن داشته است.

پرز در اظهارنظرات منتشر شده توسط El Confidencial گفت: "کاسیاس دروازه بان استاندارد و بزرگی برای رئال مادرید نیست، چه می‌توانم بگویم؟ او نبوده و هرگز نبوده است. "

"او یک شکست بزرگ برای ما بوده است. مشکل این است که مردم او را می‌پرستند، دوستش دارند، با او صحبت می‌کنند، آن‌ها بسیار از او دفاع می‌کنند. او یکی از بزرگترین کلاهبردارهاست و دیگری رائول، این دو بزرگترین کلاهبردا رئال مادرید هستند؛ اولین رائول و دوم کاسیاس است. "

پرز گفت: "بازیکنان بسیار خودخواهی هستند، نمی‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. اگر این کار را بکنید، اشتباهی مرتکب شده اید و آن‌ها شما را ناامید می‌کنند، این مسخره است. من دیدگاه وحشتناکی نسبت به بازیکنان دارم. "

این اظهارات در سال ۲۰۰۶ مطرح شد، زمانی که فلورنتینو پرز به عنوان رئیس رئال مادرید ایستاد و دلیل اصلی این تصمیم رائول را به دلیل دلیل رسیدن او به سرزنش کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رئال مادرید ، فوتبال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان