تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

کارگران آجرپزی در هند

سال هاست که در کشور هند نیز همچون دیگر کشور‌های فقیر جهان کارگران و کودکان همیشه نخستین قربانیان بازار کار هستند. کوره‌های آجرپزی هند یکی از مکان‌هایی است که صاحبان آن‌ها همچون برده داران با کارگران خود رفتاری خشونت آمیز دارند.

کارگران آجرپزی در هند

رویداد۲۴ کار در کوره‌های آجرپزی کاری بسیار سخت دشوار است که افرادی بسیار فقیر و یا کم سواد هستند در این کوره‌های آجر پزی با اندک حقوقی مشغول به کار میشوند تا زندگی خود را به سختی بگذرانند. زنان و مردان به صورت خانوادگی هر روزه در کنار هم مشغول کار در کوره هستند.

بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر در سراسر هند به تعداد ۱۲.۵ میلیون تا ۲۵ میلیون نفر در کوره‌های آجر پزی مشغول به کار هستند. صنعت آجری هند هر ساله حدود ۴ میلیارد دلار به اقتصاد این کشور کمک می‌کند. تولید و مصرف آجر در هندوستان حاکی از سابقه شش هزار ساله آجر در این کشور است.

هند یک مکان شگفت‌انگیز و یک دنیای کوچک و واقعی از زندگی بشر است که دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پرباری است که به ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد.

هند سرزمین نژادها، زبان‌ها، آیین‌ها، و فرهنگ‌های فراوان و گوناگون می‌باشد. سرزمینی پر جنب جوش پر از تضاد (شادی وغم، فقیر غنی و …) و جایی است که دو جهان سنتی و مدرن در هم می‌آمیزند.

این مجموعه عکس در سال ۲۰۱۳ توسط عکاس مستند “Anja’s projects. ” از رنج‌ها، سختی‌ها و شرایط دشوار کار کارگران اجرپزی به تصویر کشیده شد. در تصاویر روز مجموعه عکس ” کارگران آجرپزی در هند را ببینید.

منبع: yphc

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان