تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

صحنه قتل در عروسی مهمانان را فراری داد!

 درگیری خونین در مراسم عروسی قتل تلخی را در بابل رقم زد.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ فرمانده انتظامی بابل با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی و قتل شده است گفت: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد.

محمد زمان شالیکار در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز افتخار ما این است که به عنوان یک خادم و در خدمت مردم باشیم و برای حفظ و ارتقای امنیت نقش آفرینی کنیم؛ تامین و حفظ امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی  است و به کسی اجازه تعدی به نظم و امنیت داده نخواهد شد

 وی با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی و قتل شده است افزود: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی بابل بیان کرد: متهم در اعترافات اولیه خود، علت قتل را نزاع و درگیری و اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

شالیکار ادامه داد:  در کنار  برخوردهای مقتدرانه با سودجویان و افراد دزد و جنایتکار  «پلیس» با مردم و شهروندان قانونمند با احترام، عزت و محبت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی بابل در پایان گفت : امروز اگر کسی بخواهد با تیراندازی و چاقو کشی و زیرپاگذاشتن قوانین مردم را تهدید کند نیروی انتظامی این شهرستان با آنان برخورد قاطع می‌کند.

منبع: رکنا
برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
نظرات شما
پیشخوان