تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

سرنوشت یحیی گل‌محمدی در انتظار امیر قلعه‌نویی

قرعه‌کشی جام حذفی به گونه‌ای است که ظاهراً آبی‌پوشان پایتخت در نیمه نهایی هر دوره باید به مصاف یک تیم بزرگ با سرمربی پرافتخار بروند.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم جام حذفی انگیزه بسیار زیادی برای حضور مجدد در فینال این مسابقات دارد و می‌خواهد کار نیمه تمام خود در  سال گذشته را با به دست آوردن کاپ قهرمانی، تمام کند.

قرعه‌کشی جام حذفی به گونه‌ای است که ظاهراً آبی‌پوشان پایتخت در نیمه نهایی هر دوره  باید به مصاف یک تیم بزرگ با سرمربی پرافتخار بروند. استقلالی‌ها شهریور پارسال در نیمه نهایی جام حذفی پرسپولیس را از گردونه مسابقات کنار زدند (اتفاقی که امسال نیز در مرحله یک چهارم نهایی انجام دادند) تا یحیی گل محمدی شکست تلخی را متحمل شده و نتواند دبل کند.

گل محمدی در این فصل نیز دوباره مقهور استقلال شد تا طی کمتر از یک سال، دوبار توسط آبی‌ها از گردونه جام حذفی کنار گذاشته شود.

شرایط مذکور به نوعی در مورد امیر قلعه‌نویی هم صادق است. سرمربی اسبق تیم ملی سال گذشته همراه با سپاهان به واسطه ناکامی مقابل استقلال، جام حذفی را از دست داد و اگر چند روز دیگر دوباره در این عرصه به همراه گل گهر مغلوب آبی‌پوشان شود، او نیز همراه با یحیی گل‌محمدی طی یکسال، دو جام حذفی را به واسطه ناکامی مقابل استقلال فرهاد مجیدی از کف می‌دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان