تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

شرط مهم ستاره‌های پرسپولیس برای تمدید قرارداد!

در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ بیستم هنوز هیچ یک از بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد برای تمدید پا پیش نگذاشته اند.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد ندارند. در این بین حسین کنعانی‌زادگان عملا کارهای انتقال خود به تیم الاهلی قطر را انجام داده و حتی نشریه استاد الدوحه قطر هم رسما خبر انتقال این بازیکن به الاهلی قطر را منتشر کرد. درباره احمد نوراللهی هم گفته می‌شد از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد و احتمالا در پایان فصل جدا خواهد شد که ظاهرا این پیشنهاد چندان جدی نبوده است! درباره سایر نفرات هم هنوز مشخص نیست آینده آن‌ها چه خواهد بود.

مدیران پرسپولیس بارها از بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است خواسته‌اند در محل باشگاه حاضر بشوند تا مذاکراتی برای تمدید انجام شود که این نشان می‌دهد پرسپولیس عزم جدی برای حفظ ستاره‌های خود دارد اما جدای از پیشنهادهای وسوسه کننده تیم‌های قطری به بازیکنان پرسپولیس، یک موضوع دیگر کار را برای مدیران پرسپولیس سخت کرده است.


بیشتر بخوانید: چرا سرمربی پرسپولیس به ترکیب برنده دست زد؟


در حالی که طی چند هفته اخیر بازیکنان پرسپولیس در پیام های خود در فضای مجازی و مربیان پرسپولیس در مصاحبه ها و حتی در نشست های خبری از دریافت نکردن مطالبات خود ناراضی بوده و از مدیران باشگاه انتقاد کرده بودند، دوشنبه هفته گذشته ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای خود را دریافت کردند تا رقم دریافتی شان به ۷۰ درصد برسد. حالا بازیکنان و مربیان پرسپولیس همگی ۷۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند اما باز هم نگران مابقی مطالبات خود هستند.

درهمین ارتباط شنیدیم بازیکنانی که قراردادهای آنان با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می رسد برای مذاکره و تمدید قرارداد با باشگاه یک شرط گذاشته اند؛ تسویه حساب! بازیکنان پرسپولیس به مدیران باشگاه پیغام داده اند که اول ۳۰ درصد باقی مانده از قراردادا فصل جاری به حساب آنها واریز شود تا بعدا پای میز مذاکره بنشینند. گرچه برخی از این بازیکنان پیشنهادات وسوسه انگیزی از تیم های صنعتی دارند اما خودشان تمایل به تمدید دارند.

شاید تنها نگرانی این بازیکنان (منهای محمد حسین کنعانی زادگان که رفتن او به الاهلی قطر قطعی شده است) دریافت ۳۰ درصد باقی مانده از قرارداد لیگ بیستم است. البته این ۳۰ درصد هم پول کمی نیست و باید دید باشگاه قادر است شرط این بازیکنان را برآورده کند یا نه؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان