تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا! / با هر دو خواهر دوقلو! + جزییات

نیا جهانبخت و مهراد جم پس از گذشت چندی از رابطشان از راز‌های عجیبی پرده برداری کردند.

سارا و نیکا!

رویداد۲۴  سارا و نیکا دوقلو‌های پایتختی هستند که با این سریال معروف شدند. سارا و نیکا در آخرین قسمت‌های فصل ششم سریال پایتخت از بازی در این فیلم حذف شدند. سارا و نیکا دوقلو‌های پرحاشیه‌ای هستند که در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند. هر روز حاشیه جدیدی درباره سارا و نیکا در فضای مجازی منتشر می‌شود. راز پنهانی سارا و نیکا درباره رابطه شان با مهراد جم به دست دنیا جهانبخت فاش شد.

 ویدیویی اخیرا در فضای مجازی در حال منتشر شدن است که از راز پنهانی پرده برداری می‌کند، اما صحت این راز ثابت شده نیست.
بیشتر بخوانید: جشن تولد لاکچری ۱۸ سالگی سارا و نیکا + عکس
دنیا جهانبخت یکی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی است که در ابتدا با ماجرای شکست عشقی در فضای مجازی معروف شد و بعد‌ها در زمینه میکاپ آرتیست و مدلینگی فعالیت کرد. ماجرای عجیب و غریب مهاجرت مهراد جم، یکی از خواننده‌های ایرانی به خارج از کشور و رابطه اش با دنیا جهانبخت یکی از ماجرا‌های پر حاشیه و شوک آور برای مخاطبان و طرفداران او شد.

دنیا جهانبخت در یکی از لایو‌های اینستاگرامی اش به افشای یک راز از گذشته مهراد جم پرداخت و از دوست‌های خاص قبلی مهراد جم پرده برداری کرد. دنیا جهانبخت نام کامل این دختران را بیان نکرد، اما با گفتن این که این خواهران دوقلو هستند و اول اسم یکی از آن‌ها "س" و دیگری "ن" است از این ماجرا پرده برداشت این در حالی است که یکی از مخاطبان او به سریال پایتخت اشاره می‌کند و پس از آن دنیا جهانبخت و مهراد جم با تک خنده‌ای مهر تایید به آن می‌زنند.

از زندگی سارا و نیکا چه می‌دانید؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. به تازگی کلیپی از سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت در اینستاگرام پخش شده است که باعث شایعات زیادی در فضای مجازی شده است. در ادامه این کلیپ را مشاهده می‌نمایید.

اولین بازی سارا و نیکا

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که ۹ ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سارا و نیکا ، بازیگر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان