تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

علیرضا بیرانوند دخیره دروازه بان ۴۰ ساله!

علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی بواویشتا با وجود آماده بودن، روی نیمکت ذخیره‌ها نشست.

علیرضا بیرانوند دخیره دروازه بان ۴۰ ساله!

رویداد۲۴ شرایط برای علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی باشگاه بواویشتا پرتغال به طرز عجیبی در حال تکرار شدن است. دروازه بان اصلی تیم ملی ایران که به دلیل نیمکت نشینی در باشگاه آنتورپ بلژیک تصمیم گرفت به باشگاه ضعیف‌تر بواویشتا در پرتغال بپیوندد همچنان فرصت بازی کردن به دست نمی‌آورد!

به گزارش فرارو، بیرانوند دو بازی اول بواویشتا که یکی در لیگ بود و دیگر در لیگ کاپ را به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی بواویشتا از دست داد. با این حال او از ابتدای تمرینات این باشگاه در پرتغال حاضر بوده و در تمرینات هم بدون مشکل ظاهر شده است. در شرایطی که به نظر می‌رسید بعد از شکست ۳ برصفر بواویشتا در هفته نخست برابر ژیل ویسنته این بار فرصت بازی بعد از حل شدن مشکلات عقد قرارداد، به علیرضا بیرانوند برسد باز هم چنین نشد.


بیشتر بخوانید: پاریسن ژرمن به دنبال ستاره‌ای دیگر


در واقع برخلاف دو بازی قبلی، این بار علیرضا بیرانوند در فهرست بواویشتا برابر پاکوش فریرا قرار گرفت، ولی روی نیمکت ذخیره‌ها نشست تا همچنان رافائل براکالی ۴۰ ساله به عنوان دروازه بان اصلی بواویشتا در ترکیب قرار بگیرد. در این بین دو اتفاق هم رخ داده که شاید کار بیرانوند را برای بازی هفته بعدی هم دشوار کند؛ اولی برتری ۳ بر صفر بواویشتا در این بازی بود و دیگری هم ۵ سیو براکالی! اینکه مربی تیم بواویشتا تصمیم بگیرد به ترکیب تیم برنده در هفته آینده دست بزند هم از آن اتفاقاتی است که می‌تواند ریسک خودش را داشته باشد.

بیرانوند در شرایطی قرار است با شماره ۹۰ در پرتغال به میدان برود که از او به عنوان دروازه بان اصلی بواویشتا یاد شده، ولی فعلا تا به اینجا ۳ بازی را از دست داده است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان