تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

جانشین نوراللهی یک امضا تا پرسپولیسی شدن!

قرار است رضا اسدی امروز به تهران بیاید تا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند.

جانشین نوراللهی در پرسپولیس

رویداد۲۴ جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس و پیوستنش به الاهلی امارات، باشگاه پرسپولیس را مصمم‌تر کرد تا هر طور شده رضا اسدی را به خدمت بگیرد. بازیکن این روز‌های سنت پولتن اتریش قرار است به تهران بیاید تا مذاکراتش را به طور جدی تری دنبال کند.

رضا اسدی در حالی تبدیل به هدف شماره یک یحیی گل محمدی شده که چندی پیش مذاکره اش با باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرده بود. با این حال همان زمان هم شایعه شد صحبت‌های اسدی برای این بوده که حساسیت باشگاه سنت پولتن را تحریک نکند تا مشکلی برای جدایی از این باشگاه نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: ادعای عجیب پرسپولیسی‌ها/ جدایی نوراللهی زیر سر یک استقلالی است!


از طرفی یحیی گل محمدی که پیش‌تر هم به رضا اسدی چراغ سبز نشان داده بود از او خواسته بود تا نهایی شدن تکلیف احمد نوراللهی صبر کند و با بقیه تیم‌ها مذاکره‌ای نداشته باشد. حالا که نوراللهی رفته، رضا اسدی بازیکن سابق تراکتور به تهران می‌آید تا با پرسپولیس مذاکره کند. آنطور که در رسانه‌ها ادعا شده او قرار است همین امروز شنبه به تهران بیاید تا مذاکراتش را از سر بگیرد.

اسدی که تجربه بازی در خط دفاع میانی را هم دارد پست اصلی اش هافبک تدافعی است و به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی با خرید او چندین هدف را دنبال می‌کند؛ هم جای خالی نوراللهی را پر می‌کند و هم در صورت نیاز، بازیکنی دارد که می‌تواند در پست دفاع میانی هم برایش بازی کند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان