تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
عضو جامعه روحانیت مبارز:

کسی جرات ندارد بگوید که به همه مطالبات مردم پاسخ می‌دهد/ از همه ظریفت‌های اصولگرایی در کابینه رئیسی استفاده نشده است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: طوری شده که الان هیچ کس جرأت نمی‌کند بگوید «همه مطالبات مردم را پاسخ می‌دهم»، چون واقعیت آن است که مشکلات و چالش‌های زیادی در کشور وجود دارد که منابع مالی نمی‌تواند همه مطالبات را پوشش دهد.

کسی جرات ندارد بگوید که به همه مطالبات مردم پاسخ می‌دهد/ از همه ظریفت‌های اصولگرایی در کابینه رئیسی استفاده نشده است

رویداد۲۴ مجلس شورای اسلامی تا روز سه شنبه بنا دارد موضوع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را به پایان برساند. در روز‌های گذشته اظهارنظر‌های مختلفی درباره کابینه پیشنهادی بیان شده است و به نظر می‌آید که کل کابینه نتوانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند؛ پیش بینی که حسین ابراهیمی نیز به آن صحت می‌گذارد.

به گزارش دیده‌بان ایران، وی درباره بهره گیری دولت از همه ظرفیت‌های اصولگرایی افزود: هرچند از همه ظرفیت‌های اصولگرایی در انتخاب اعضای کابینه استفاده نشده است، اما تلاش شده که این موضوع تحقق پیدا کند. معتقدم هیچ گاه هیچ کاری بی نقص نیست. هر انتخابی دارای مشکلات و فوایدی است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: آقای رئیسی همان طور که اعلام کرد مستقل است و جهت گیری خاصی در انتخاب وزرای پیشنهادی نداشت. او بدون درنظر گرفتن گرایش سیاسی یا تعقیب جریانی خاص، اعضای کابینه دولت سیزدهم را انتخاب کرد. ملاک و معیار رای انتخاب افراد، منافع کشور بود نه تأمین نظر گروه یا سلیقه خاص سیاسی.


بیشتر بخوانید: لیست کابینه رئیسی منتسب به افراد افراطی اصولگرا است/ ترکیب کابینه رئیسی ظرفیت تحقق بخشیدن به شعار‌های انتخاباتی را ندارد


وی درباره توانایی کابینه برای برآوردن انتظارات مردم یادآور شد: نباید این انتظار را داشت که همه خواسته‌های مردم تأمین شود. مطالبات مردم واقعا به حق است و طوری شده که الان هیچ کس جرأت نمی‌کند بگوید «همه مطالبات مردم را پاسخ می‌دهم»، چون واقعیت آن است که مشکلات و چالش‌های زیادی در کشور وجود دارد که منابع مالی نمی‌تواند همه مطالبات را پوشش دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه منابع کشور محدود است و خواسته‌ها و مطالبات مردم نامحدود، گفت: اولین مسئله‌ای که باید مدنظر دولت باشد، رسیدگی به فاجعه کرونا است. پاسخگویی به مشکلات معیشتی مردم و مسکن در اولویت بعدی قرار دارند. مشکل مسکن خیلی مردم را گرفتار کرده است. اگر دولت به این سه موضوع با برنامه و نه با عجله حل کند، انشاءالله مردم نسبت به عملکرد دولت رضایت خواهند داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی ، دولت
نظرات شما
پیشخوان