تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

ادعای جنجالی روزنامه عربستانی: پرسپولیس محروم می‌شود!

روزنامه عکاظ عربستان مدعی شد که در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس در دادگاه CAS، رأی به سود تیم سعودی صادر خواهد شد.

ادعای جنجالی روزنامه عربستانی: پرسپولیس محروم می‌شود!

رویداد۲۴ روز دوشنبه جلسه استماع مربوط به پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس، به صورت آنلاین برگزار شد. این جلسه استماع در پی اعتراض باشگاه سعودی به رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) انجام شد.

روزنامه عکاظ عربستان در این خصوص نوشت که منابع آگاه به این روزنامه اعلام کرده اند روز سه شنبه آخرین مهلت پاسخ‌های دو طرف به سوالات قاضی‌های دادگاه عالی ورزش بوده است و باشگاه النصر نیز به بسیاری از سوالات مربوطه پاسخ داده است.

این روزنامه به نقل منابع خود اعلام کرد که وکیل باشگاه النصر روز سه شنبه با قاضی‌های این پرونده دیدار کرد و در جلسه‌ای که حدود یک ساعت به طول انجامید، به تمامی سوال‌های هیئت داوری از طریق ویدیو کنفرانس پاسخ داد.

در بخش پایانی این خبر روزنامه عکاظ مدعی شده که رأی این پرونده به سود النصر صادر می‌شود. عکاظ نوشته است: دادگاه CAS تصمیم نهایی خود را در مورد این شکایت ظرف یک ماه آینده صادر می‌کند که انتظار می‌رود در این پرونده، خسارت مالی به باشگاه النصر پرداخت شود. ضمن اینکه برخی محرومیت‌ها نیز برای باشگاه پرسپولیس به دلیل اشتباهی که انجام داده اند، صادر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: انتقال جنجالی ستاره آرام استقلال به پرسپولیس؟


البته منابع عربستانی پیش از این بار‌ها در این باره اخباری مبنی بر پیروزی النصر در همه دادگاه‌های قبلی نیز منتشر کرده بودند.

البته پیش از این نیز رسانه‌های عربستانی از پیروزی النصر در دو شکایت قبلی این تیم در کمیته‌های انضباطی و استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده بودند که در هر دو زمینه رأی به برائت باشگاه پرسپولیس صادر شد. باید منتظر ماند و دید آخرین رأی مربوطه در خصوص این پرونده به سود کدام یک از طرفین صادر خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، النصر
نظرات شما
پیشخوان