تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

طرح واکسیناسیون تلاشگران عرصه تولید شرکت نفت ایرانول

محمد زارع پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: طرح واکسیناسیون پرسنل پالایشگاه تهران شرکت نفت ایرانول با تلاش واحد HSE این شرکت و همکاری اداره بهداشت شهر ری برگزار شد.

طرح واکسیناسیون تلاشگران عرصه تولید شرکت نفت ایرانول

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، محمد زارع پور اشکذری مدیر عامل گفت: با توجه به اولویت سلامت تلاشگران عرصه تولید و اهمیت بالای حفظ سلامت کارگران و مهندسین این شرکت و همزمان با فراگیری پیک پنجم بیماری کرونا در کشور، ضمن پیگیری‌های مستمر انجام شده و همکاری صمیمانه اداره بهداشت شهرری مبنی بر اجرای طرح واکسیناسیون کارگران، مهندسین و پرسنل شرکت ایرانول، طرح واکسیناسیون در شرکت با هدف حفظ سلامت و ارتقای محیط امن کاری آغاز و کلیه پرسنل واجد شرایط طی دو روز دز اول واکسن را دریافت نمودند.

در ادامه وی گفت: با توجه به اینکه وضعیت استان‌های جنوبی کشور مدتی است که در شرایط قرمز قرار دارد با هماهنگی انجام شده با پالایشگاه آبادان در حال حاضر بخش اعظمی از همکاران و پرسنل شاغل در پالایشگاه آبادان شرکت نفت ایرانول نیز در حال حاضر دز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

محمد زارع پور اشکذری تصریح کرد: حفظ سلامت کارکنان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند سازمان، از رویکرد‌های اصلی و مهم شرکت نفت ایرانول می‌باشد. امید است با لطف خداوند متعال و اجرای این طرح و حفظ تمامی پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت محترم بهداشت در محیط‌های تولیدی و اداری بتوانیم قدمی برای حفظ سلامت پرسنل زحمتکش در مقابل ویروس منحوس کرونا برداریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان