تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

طالبان: ۶ غیرنظامی در حمله آمریکا به منزلی مسکونی در کابل کشته شدند

منابع خبری روز یکشنبه به نقل از طالبان گزارش دادند که در حمله آمریکا به منزل مسکونی در کابل ۶ غیرنظامی کشته شدند. پیش‌تر منابع خبری گزارش داده بودند که آمریکا حمله هوایی در کابل انجام داده است و به ادعای پنتاگون، این حمله شبه نظامیان مظنون داعش شاخه خراسان را هدف قرار داده است.

کشته شدن نظامیان آمریکارویداد۲۴ منابع خبری روز یکشنبه به نقل از طالبان گزارش دادند که در حمله آمریکا به منزل مسکونی در کابل ۶ غیرنظامی کشته شدند.

به گزارش الجزیره، یک منبع در طالبان اعلام کرد، نیروهای آمریکایی امروز (یکشنبه) دو حمله علیه یک خودرو و منزلی در شمال کابل انجام دادند.

بر اساس این گزارش، در حمله آمریکا به منزل مسکونی در شمال کابل ۶ غیرنظامی از جمله چهار کودک کشته شدند.

پیش‌تر منابع خبری گزارش داده بودند که آمریکا حمله هوایی در کابل انجام داده است و به ادعای پنتاگون، این حمله شبه نظامیان مظنون داعش شاخه خراسان را هدف قرار داده است.


بیشتر بخوانید: روایت واشنگتن پست از آمادگی بایدن برای به رسمیت شناختن طالبان


خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد، هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به بمب گذار انتحاری در مسیر فرودگاه کابل حمله کرده است.

پنجشنبه گذشته انفجار شدیدی در نزدیکی فرودگاه کابل رخ داد که منجر به کشته و زخمی شدن ۱۷۰ نفر شد. در این حمله ۱۳ نظامی آمریکایی نیز بر اثر این انفجار کشته شدند.

گروه تروریستی داعش مسؤولیت این انفجار را برعهده گرفته بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: طالبان ، افغانستان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان