تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

طوفان آیدا آمریکا را درنوردید

طوفان شدید آیدا خسارات زیادی را به بار آورد و یک کشته برجای گذاشت. این طوفان باعث سیل شدید شد. طوفان آیدا هزاران نفر از شهروندان ایالت لوئیزیانا را مجبور به ترک محل زندگی‌شان کرد.

طوفان آیدا آمریکا را درنوردیدصبح روز یکشنبه 29 آگوست 2021، تصویر ماهواره‌ای از نزدیک شدن طوفان آیدا به ایالت لوئیزیانا که توسط اداره ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا منتشر شده است.

طوفان آیدا آمریکا را درنوردید

صبح روز یکشنبه 29 آگوست 2021 طوفان آیدا در حال نزدیک شدن به اراضی پورت فورچون در لوئیزیانا است.

رویداد۲۴ به گزارش دنور پست روز یکشنبه طوفان آیدا لوئیزیانا را در نوردید. این طوفان که با سرعت ۲۰۹ کیلومتر در ساعت خسارات فاجعه‌باری را به بار آورده است.

بدنبال وقوع این طوفان هزاران نفراز شهروندان ایالت لوئیزیانا و شهر نیواورلئان که در کرانه رود میسی‌سیپی در لوئیزیانا در ایالات متحده آمریکا است را. با قطع برق مواجه کرد.

به گزارش ان بی سی نیوز در جریان این طوفان یک مرد ۶۰ ساله با قطع شدن یک درخت و سقوط کردن آن روی سقف خانه‌اش جان خود را از دست داد.

به گزارش مرکز ملی طوفان آمریکا این طوفان شدید باعث ایجاد سیل شدید شده است. شدت باد آیدا همچنین باعث افزایش سطح آب دریاچه پونچارترین در نیواورلئان شده است.

به گزارش مقامات ایالت لوئیزیانا با تغییر طوفان آیدا از رعد و برق به یک طوفان بسیار شدید فرصتی را برای تخلیه ساکنان ایالت باقی نگذاشته است. در تصاویر روز عکس‌هایی از طوفان لوئیزیانا را ببینید.

منبع: denverpost

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان