تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

برنامه اصلاح طلبان برای بازگشت به قدرت/ مردم دیگر چنین مجلسی را تحمل نمی‌کنند و به صحنه می‌آیند

 یک چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: اصلاح طلبان اگر بخواهند که دوباره به قدرت برگردند باید حتما برنامه ای داشته باشند و بدون برنامه و بدون تشکیلات و تشکل و تصمیم و اراده نمی‌توانند کاری کنند.

برنامه اصلاح طلبان برای بازگشت به قدرت

رویداد۲۴ جلال جلالی زاده، چهره سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با الزام تلاش اصلاح طلبان طی ۴ سال آینده برای بازگشت به جامعه به رغم عدم حضور آنها در هسته اصلی قدرت، اظهار کرد:  مشخص است که اصلاح طلبان به هر صورتی در ایام  انتخابات  دچار اختلاف شدند، عده ای نظر به عدم مشارکت داشتند و عده ای مشارکت کردند و  این اختلاف و ناهماهنگی در بین  اصلاح طلبان  موجب شد که مردم هم استقبال چندانی نکردند و عده ای رای ندادند.

او افزود:  من خبری در مورد جلسه جدید اصلاح طلبان ندارم و حتما اصلاح طلبان اگر بخواهند که دوباره به قدرت برگردند باید برنامه ای داشته باشند و بدون برنامه و بدون تشکیلات، تشکل و تصمیم و اراده آنها نمی توانند کاری کنند.

این چهره اصلاح طلب خاطرنشان کرد:  حتما اگر بنا باشد که اصلاح طلبان به اصطلاح دچار فروپاشی نشوند و هماهنگی و اتحاد لازم را دوباره پیدا کنند و روی محوریت دفاع از  حقوق  مردم و یا عدم تکرار اشتباهات گذشته و یا اجرای  قانون  و عدالت هماهنگ بشوند برنامه هایی، خواهند داشت. 


بیشتر بخوانید: ایمانی: اصلاح طلبان فعلا سکوت کنند/ دولت رئیسی باید مذاکره کند


او تاکید کرد:  به نظر من قبل از هر چیز اصلاح طلبان باید یک برنامه مدون درست و به اصطلاح منسجم فراگیر را تنظیم کنند و راهکارهای درست و شیوه های منطقی را برای دفاع از حقوق مردم و حضور در میان مردم را ارائه دهند. 

جلالی زاده در پایان گفت:  نزدیک‌ترین انتخابات،  انتخابات مجلس  در سال ۱۴۰۲ است. به نظر من مردم دیگر چنین مجلسی که اکنون شاهدش هستیم را تحمل نمی‌کنند و پای صندوق می‌آیند تا نمایندگان واقعی خود را انتخاب کنند. انتظار هم این است نهادهای نظارتی اجازه دهند نیروهای مختلف در انتخابات حضور داشته باشند. به نظر من اصلاح‌طلبان با چنین شرایطی باز هم می‌توانند منشأ اثر باشند، به شرط آنکه خود نیز به یک ثبات تشکیلاتی برسند.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
1
0
اصلاح‌طلب کدومه و اصول‌گرا چیه؟! مگه مدیریت شماها رو که اسم اصلاح‌طلب رو خودتون گذاشتید، ندیدیم؟! همه قدرت‌طلب هستید و ادعای «خدای مردم بودن» یا «خدای مدیریت و برنامه‌ریزی بودن» دارید. چه عملکرد مثبتی از شما و دولت‌های شما دیدیم؟! همه مثل هم هستید. فرقی با اصولگراها ندارید. ضمناً، «مردمِ دیگر» یا «مردم، دیگر»؟!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
2
0
بهترین مجلس بعد انقلاب را داریم . شما هم بهتره دیگه طمع قدرت نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
1
0
مردم تو دهنی به شما زدن و کشور رو به دره بردید هنوز زبانتا دراز است؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
1
2
موش تو سوراخ نمی رفت جارو به دمش می بست.شما رو راه نمیدن داخل که می خواهید که بخواهید اجماع تشکیل بدید.
خوشبختانه مردم شعور وفهم سیاسی شون خیلی خوب بالا رفته و با چها تا شعار عدالت وازادی شما شیادها گول نمیخورن.
دولت روحانی و خاتمی رو هم مردم فراموش نکردن که اختیار نصب وعزل رئیس دفتر خودشونم نداشتن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
اشتباه نکن خیلی فراتر از این
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
1
0
بذار دو سال بگذره مردم ... شما یادشون بره بعد!
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان