تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

بازگشت دلار به کانال ۲۵ هزارتومان

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۱۹۸ تومان اعلام کرد.

قیمت دلار در بازار ارزرویداد۲۴ به نقل از صدا و سیما ، مهدی گوهررستمی گفت: امروز معاملات نماد دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۹۶۴ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۵ هزار و ۹۳۰ تومان رسید که این ارقام معاملاتی، نرخ میانگین روزانه ۲۶ هزار و ۱۹۸ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول افزود: در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران همچنین نماد یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۳۸۷ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ ۳۰ هزار و ۴۸۷ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی افزود: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز دوشنبه (ششم شهریور) ۵ میلیون و ۳۱۹ هزار دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۰۰ یورو بود.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار رمزارز


به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۵ هزار و ۸۷۶ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۹۶۴ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۰ هزار و ۱۰۹ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۳۳۳ تومان معامله شد.

این مقام مسئول و تحلیلگر مسائل اقتصادی در پایان افزود: بررسی معاملات جلسه معاملاتی دوشنبه (هشتم شهریورماه) نشان می‌دهد که نماد معاملاتی دلار ۳/۵% و نماد معاملاتی یورو ۳/۵۵٪ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کرده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت دلار ، بازار ارز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان