تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

امکان ادامه تحصیل دانشجویان افغان در دانشگاه امیرکبیر

به این ترتیب، امکان تطبیق دروسی که از نظر سرفصل توسط گروه آموزشی دانشکده قابل تطبیق با دروس دانشگاه صنعتی امیرکبیر باشند، برای این دانشجویان وجود دارد و همچنین شهریه ویژه دانشجویان افغان ارائه می شود.

امکان ادامه تحصیل دانشجویان افغان در دانشگاه امیرکبیر

رویداد۲۴ مدیریت همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که براساس یک سری شرایط، دانشجویان کشور افغانستان می‌توانند تحصیل خود را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، با توجه به شرایط کشور افغانستان در روز‌های اخیر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای عمل به رسالت خویش در حمایت از همسایگان افغان، شرایط ویژه‌ای را برای ادامه تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در افغانستان که قصد ادامه دادن دروس خود را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارند، در نظر گرفته است.

این تسهیلات در ۲ حوزه ارائه می‌شود. به این ترتیب، امکان تطبیق دروسی که از نظر سرفصل توسط گروه آموزشی دانشکده قابل تطبیق با دروس دانشگاه صنعتی امیرکبیر باشند، برای این دانشجویان وجود دارد و همچنین شهریه ویژه دانشجویان افغان ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر با نشانی الکترونیکی abhary.m@aut.ac.ir و یا شماره ۰۹۱۲۷۱۲۰۸۰۲ (واتس آپ و تلگرام) در ارتباط باشند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان