تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

ترکيب احتمالي پرسپوليس مقابل استقلال

 سه شنبه تيم پرسپوليس در حالي به مصاف استقلال تاجيکستان مي‌رود که فقط يکي از دو تيم مي‌تواند به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند.

ترکيب احتمالي پرسپوليس مقابل استقلال

رویداد۲۴ با توجه به اينکه پرسپوليس پس از پايان ليگ بيستم بازي رسمي انجام نداده، بازيکناني از دست داده و نفرات جديدي هم خريده است، خيلي ها کنجکاوند که بدانند يحيي گل محمدي با چه ترکيبي برابر استقلال تاجيکستان صف آرايي مي کند؟

شنيده ها از اردوي پرسپوليس در شهر دوشنبه تاجيکستان حکايت ازآن دارد که به احتمال فراوان پرسپوليس با ترکيب زير و استفاده از نفرات قديمي تر بازي کند؛

دروازه بان؛ حامد لک
انتخاب اول و آخر کادرفني پرسپوليس در درون دروازه فقط حامد لک است. سنگرباني که در دو فصل اخير در ليگ قهرمانان آسيا بهترين عملکرد را داشته و در ليگ برتر نيز بيشترين کلين شيت را به جاي گذاشته است.

دفاع وسط؛ سيد جلال و فرشاد فرجي
عليرضا ابراهيمي اولين بازيکني بود که با پرسپوليس قرارداد بست و علي نعمتي هم بالاخره پس از کش و قوس هاي فراوان به تيم محبوبش پيوست. با اين وجود شنيده مي شود زوج مورد اعتماد يحيي گل محمدي در مرکز خط دفاع سيد جلال حسيني و فرشاد فرجي هستند.
دليل اصلي اين تصميم سرمربي پرسپوليس هم گفته مي شود حساسيت بازي با استقلال تاجيکستان و هماهنگي بيشتر سيد جلال حسيني و فرشاد فرجي است.

دفاع راست؛ سيامک نعمتي
هرچند مهدي شيري يکي از نفرات خوب پرسپوليس در فصل گذشته بود اما دير اضافه شدن اين بازيکن به تمرينات سرخپوشان به دليل تمديد قرارداد شانس فيکس شدن اين مدافع راست را کاهش داده است.
سيامک نعمتي مدافع راست پرسپوليس در ديدار با استقلال تاجيکستان است مگر آن که اتفاق خاصي بيفتد.


بیشتر بخوانید: ۵ بدشانسی بزرگ پرسپولیس


دفاع چپ؛ سعيد آقايي
برخي سايت هاي خبري صحبت از حضور مجدد وحيد اميري در سمت چپ خط دفاعي کرده اند اما...
ظاهرا يحيي گل محمدي قصد ندارد از وحيد اميري در خط دفاع استفاده کند و دوباره سعيد آقايي گزينه اول او براي بازي به عنوان مدافع چپ در بازي روز سه شنبه خواهد بود.
آقايي در تمرينات و بازي هاي دوستانه اخير پرسپوليس نيز عملکرد خوبي داشته است.

هافبک مياني؛ ميلاد سرلک و رضا اسدي
در مورد حضور ميلاد سرلک ملي پوش در ترکيب اصلي شکي نيست. هافبک توانا و بازيسازي که دوندگي و جنگندگي بالايي دارد. او حالا اتفاقات بازي با سوريه را فراموش کرده و مي خواهد با يک نمايش فوق العاده در تاجيکستان بار ديگر به اردوي تيم ملي برگردد.
زوج ميلاد سرلک در اين ديدار هم به احتمال زياد رضا اسدي است. هافبکي که سرليست يحيي گل محمدي بود و با اصرار و پافشاري فراوان سرمربي پرسپوليس بالاخره قرمزپوش شد.
اسدي گرچه آمادگي 90 دقيقه بازي را هنوز پيدا نکرده اما مي تواند حدود 60 دقيقه درمرکز زمين براي تيمش کار کند.

هافبک راست؛ احسان پهلوان
هر چند اميد عاليشاه يکي از بازيکنان تکنيکي و با تجربه پرسپوليس به شمار مي رود اما احتمال حضور احسان پهلوان در ترکيب اصلي بيشتر است. پهلوان در امور دفاعي بهتر مي تواند جلوي ضد حملات استقلال تاجيکستان را بگيرد و مي تواند انتخاب اول گل محمدي باشد.
البته شنيده مي شد اين احتمال هم وجود دارد با توجه به نا آمادگي رضا اسدي شايد احسان پهلوان به مرکز خط مياني منتقل شده و اميد عاليشاه هافبک راست شود.

هافبک چپ؛ مهدي ترابي
مهدي ترابي ستاره يحيي گل محمدي است که سرمربي پرسپوليس برخلاف دراگان اسکوچيچ اعتقاد زيادي به او دارد.
ترابي در مرحله مقدماتي نيز بهترين هافبک و پاسور پرسپوليس بود و حالا هم مي تواند به موفقيت تيمش برابر استقلال تاجيکستان کمک کند.

مهاجم سايه؛ وحيد اميري
از تاجيکستان خبر مي رسد که يحيي گل محمدي قصد دارد از قدرت دوندگي و جنگندگي وحيد اميري ملي پوش در خط حمله استفاده کند.
سرمربي پرسپوليس مي خواهد از جلو تيم حريف را پِرس کند و بهترين بازيکن براي اجراي اين تاکتيک در خط حمله وحيد اميري است.

مهاجم نوک؛ مهدي عبدي
مهدي عبدي گلزن ترين مهاجم پرسپوليس در هفته هاي پاياني ليگ بيستم بود که گل هاي حساسي هم زد. او فصل گذشته نيز در ليگ قهرمانان آسيا خوش درخشيد و موفق شد گل هاي مهمي به ثمر برساند.
او گزينه اول پرسپوليس براي حضور در نوک خط حمله است اما اين احتمال هم وجود دارد عيسي آل کثير فيکس شود. تا به اين لحظه شانس مهدي عبدي براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي بيشتر از آل کثير است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان