تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

پرسپولیسی‌ها نماینده‌شان را انتخاب کردند

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با رای بازیکنان این تیم به دیدار سرپرست باشگاه رفت.

پرسپولیس تهرانرویداد۲۴ پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر این روزها با شرایط مالی بحرانی مواجه است و بازیکنانی که در فصلی سخت و پرفشار توانستند خالق گلات قهرمانی شوند، پس از پایان بیستمین دوره لیگ برت، هنوز موفق به دریافت مطالبات و آپشن‌های قرارداد خود نشده‌اند. مسدود بودن راه‌های دریافت طلب پرسپولیس از AFC به دلیل تحریم‌ها و مبهم بودن وضعیت انتخاب کارگزار و شاید تا حدی معطلی مدیران باشگاه برای تامین منابع مالی سبب شده پرسپولیس از لحاظ اقتصادی وضعیت آشفته‌ای داشته باشد. علاوه بر تسویه نکردن با بازیکنان و اعضای کادر فنی برای فصل قبل، باشگاه پرسپولیس نتوانست هیچ پولی به خریدهای جدید خود پرداخت کند. پرسپولیس تا اینجا نفراتی مثل رضا اسدی، علی نعمتی، رضا دهقانی و علیرضا ابراهیمی را جذب کرد ولی نتوانست پیش قسطی به این بازیکنان پرداخت کند. جیب خالی پرسپولیس در نقل و انتقالات باعث شد کادر فنی این تیم قید خرید بازیکنان گرانقیمت را بزند و سراغ نفراتی برود که هم ارزان تر باشند و هم در صورت نگرفتن پیش قسط، اعتراضی نکنند.


بیشتر بخوانید: تمايل مشکوک AFC به قهرماني النصر!


با توجه به شرایط موجود و اوضاع بد مالی پرسپولیس، کادرفنی این تیم قید جذب مهاجم خارجی را بزند. بازیکنان با وجود اینکه مصاحبه ای علیه مدیریت باشگاه انجام نمی دهند ولی به شدت پیگیر دریافت مطالباتشان هستند. از همین رو سیدجلال حسینی کاپیتان تیم را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند تا او در خصوص دریافت مطالبات با صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار کند. سیدجلال حسینی امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و درباره مشکل مالیاتی خود با مجید صدری صحبت کرد. ظاهراً با وجود تعهداتی که مدیران سابق باشگاه درباره پرداخت مالیات قرارداد حسینی به وی داده‌اند، تاکنون این موضوع به صورت کامل حل نشده است و به همین دلیل سیدجلال در مذاکره امروز خود با صدری خواستار رفع مشکل شده است که سرپرست باشگاه هم برای جلوگیری از تکرار مشکلات احتمالی خروج از کشور برای حسینی به وی قول همکاری داده است.

از طرفی سید جلال حسینی که حدود ۵۰۰ میلیون تومان از قرارداد خود با تیم منحل شده نفت تهران طلب دارد، طبق نظر سازمان امور مالیاتی باید مالیات مربوط به این مبلغ را هم پرداخت کند و به همین دلیل پیگیر رفع این موضوع است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان