تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

چرا استعفای مدیرعامل استقلال به صورت رسمی اعلام نمی‌شود؟

 در حالی که دو از روز استعفای مدیرعامل استقلال می‌گذرد، هنوز این خبر از سوی رسانه‌های رسمی باشگاه تایید و یا تکذیب نشده است.

 استعفاي مديرعامل استقلال

رویداد۲۴ پس از کش و قوس زياد احمد مددي مديرعامل استقلال بعد از ظهر شنبه و پس از ديدار با مسئولان وزارت ورزش از سمت خود استعفا داد و اين استعفا از سوي رسانه‌هاي رسمي کشور اعلام شد.

اين در حالي است که با گذشت دو روز از اين اتفاق، رسانه‌هاي رسمي باشگاه هيچ واکنشي نسبت به اين خبر نداشته و آن را تاييد يا تکذيب نکرده‌اند.

پيگيري‌ها در اين خصوص مشخص کرد استعفاي احمد مددي همان شنبه شب و با هماهنگي هيات مديره و وزارت ورزش مکتوب شد و با موافقت هيات مديره همراه بود. اما از آنجايي که اصغر ملکيان پيشنهاد سرپرستي موقت اين باشگاه را نپذيرفت، ترجيح بر آن شد تا اين خبر فعلاً و تا زمان قطعي شدن مدير بعدي استقلال از سوي رسانه رسمي باشگاه اعلام نشود.

نزديک ترين گزينه به مديريت بعدي استقلال نيز مصطفي آجرلو مديرعامل سابق باشگاه‌هاي پاس تهران، تراکتور و استيل آذين است و پس از قطعي شدن حضور او در اين باشگاه، از سوي باشگاه استقلال و وزارت ورزش خبر استعفاي مددي نيز به صورت رسمي اعلام خواهد شد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان