تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

دعوای برد پیت و آنجلینا جولی بر سر یک خانه

برد پیت و آنجلینا جولی، پیش از این به ترتیب سهم ۶۰ و ۴۰ درصدی از این خانه ۱۶۲ میلیون دلاری داشتند اما سه سال پیش از جدایی آن‌ها در سال ۲۰۱۶، برد پیت، ۱۰ درصد از سهم خود را به همسرش انتقال می‌دهد تا هر دو سهمی برابر با ۵۰ درصد داشته باشند.

دعوای برد پیت و آنجلینا جولی

رویداد۲۴ به گزارش هالیوود لایف، آنجلینا جولی متهم شده است که بدون اطلاع دادن به همسر سابقش (برد پیت)، قصد داشته سهم ۵۰ درصدی خود را از عمارت ۱۶۲ میلیون در فرانسه، بفروشد.

این خانه چهار هزار متر مربعی که در منطقه کورنس در جنوب فرانسه واقع شده، همان جایی است که این دو بازیگر در سال ۲۰۱۴ در یک مراسم خصوصی ازدواج کردند و این عمارت بزرگ حالا به موضوع درگیری این زوج سابق تبدیل شده است.

برد پیت و آنجلینا جولی، پیش از این به ترتیب سهم ۶۰ و ۴۰ درصدی از این خانه ۱۶۲ میلیون دلاری داشتند اما سه سال پیش از جدایی آن‌ها در سال ۲۰۱۶، برد پیت، ۱۰ درصد از سهم خود را به همسرش انتقال می‌دهد تا هر دو سهمی برابر با ۵۰ درصد داشته باشند و توافق می‌کنند در صورت اجازه طرف مقابل، تصمیم به فروش سهم خود بگیرند.

بر اساس شکایتی که علیه آنجلینا جولی مطرح شده، او متهم به تلاش برای فروش مخفیانه سهم خود از این خانه بدون اطلاع دادن به همسر سابقش است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان