تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

راهنمای کسب درآمد پایدار از طریق تدریس آنلاین

این روز‌ها که با جهانی کرونایی روبرو هستیم و از طرفی، چند دهه اخیر را باید عصر تکنولوژی بنامیم، حتماً با ما هم‌داستان هستید که یکی از راه‌های درآمدزایی تدریس آنلاین است.

تدریس آنلاین

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و فضای آنلاین، تقریبا بیشتر خدمات قابل ارائه به شهروندان در دنیا بر بستر اینترنت قرار گرفته است. همین امر باعث شده است که در زمان افراد صرفه جویی شده و بتوانند این زمان را به انجام سایر کارها اختصاص دهند. در بطن این خدمات می توان به آموزش و تدریس آنلاین اشاره کرد که خیلی از افراد را به فراگیری بیشتر مطالب مورد علاقه شان ترغیب نموده است.

اما پس از شیوع ویروس کرونا در جهان و قابلیت انتشار بالای آن، محدودیت های بسیاری برای رفت و آمد در همه جای دنیا اعمال گشت، که همین امر موجب تغییرات بسیاری در زندگی افراد شد.

یکی از تغییرات در سبک زندگی‌ها این بود که دانش‌آموزان، دانشجویان و به طور کلی علاقه‌مندان به علم و دانش راه بهره گیری از کلاس‌های آنلاین و مجازی را پیش گرفتند تا هم راحت‌تر از همیشه بدون در قید و بند بودن زمان و مکان کارشان را دنبال کنند و هم با ورود و خروج کمتر از خانه، جانشان را در برابر ویروس منحوس کرونا در امان نگه دارند.

یکی از مجموعه‌های معتبری که این بستر را آماده کرده، فرادرس است. اگر علاقه‌مند هستید دانش و مهارتی را در دستور کارتان قرار دهید، می‌توانید با ورود به این سایت، ابتدا جستجوی اولیه خود اعم از عنوان آموزش، مدت زمان دوره آموزش، قیمت و مهمتر از همه نظرات کاربرانی که پیش از شما از آن کلاس بهره برده‌اند را انجام دهید.

اما در این مقاله بنا داریم شما را با یکی از راه‌های کسب درآمد از آموزش آنلاین آشنا کنیم.

همه می‌دانیم چند سالی است که اوضاع و احوال کسب و کار‌ها و اساساً اقتصاد ایران خوب و منطقی نیست، فارغ از مولفه‌های تاثیرگذار در این بحران که شاید از اراده ما خارج باشد و جای بیان آن‌ها در این نگارش نیست، باید بدانیم که نمی‌توان زندگی و فعالیت را به امید آینده بهتر متوقف کرد.

پس اگر می‌خواهیم آینده بهتری را برای خودمان رقم بزنیم می‌باید در اسرع وقت و با تحقیقاتی که انجام داده‌ایم و یا خواهیم داد، بهترین تصمیم را بگیریم.

این روز‌ها که با جهانی کرونایی روبرو هستیم و از طرفی، چند دهه اخیر را باید عصر تکنولوژی بنامیم، حتماً با ما هم نظر هستید که یکی از راه‌های درآمدزایی تدریس آنلاین است.

هرچند هر فردی می‌تواند به صورت انفرادی، تدریس آنلاین را شروع کند، اما شانس موفقیت زمانی افزایش پیدا می‌کند که خود را در تشکیلات معتبری تعریف و عرضه کنیم. از این‌رو فرادرس به عنوان یک برند موفق و تاثیرگذار که تاکنون چند ده هزار دانشجو را در سیستم خود آموزش داده است و روز به روز شناخته‌تر می‌شود، دست همه مدرسانی که قابلیت آموزش خوب و علمی به علاقه‌مندان به دانش را دارند، جهت استخدام در فرادرس می‌فشارد.

فرادرس

مزایای تدریس آنلاین در فرادرس

کارِ تیمی

بدون تردید، در ابتدای امر یک مدرس از خود می‌پرسد چرا باید با فرادرس وارد تعامل و همکاری شوم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، وقتی کار از حالت انفرادی به کار تیمی (مخصوصاً تیمی که سال‌ها نام و آوازه‌اش فراگیر شده است، تبدیل می‌شود)، شانس کسب موفقیت بالا می‌رود؛ یعنی در این سیستم همکاری، یک روند برد – برد هم برای مدرس و هم برای فرادرس اتفاق می‌افتد.

ارزش افزوده و دیده شدن

یک مدرس حتماً دوست دارد که دیده شود، زیرا دیده شدن باعث خواهد شد تا اسم او بیش از پیش در ذهن‌ها نقش ببندد و این یعنی ارزش افزوده برای یک استاد.

از سوی دیگر، اساتیدی که به طور جدی وارد حوزه تدریس می‌شوند بنا دارند این کار، شغل اصلی و به عبارتی محل درآمدشان باشد، پس برای کسب درآمد حداکثری ضرورت دارد تا کارنامه خوبی را از خود به جای گذاشت تا در ادامه بتوان از دیگر ظرفیت‌ها هم به نحو احسن استفاده کرد.

برخی از افرادی که وارد سیستم تدریس در مدارس و دانشگاه‌ها شدند و به تبع آن از امتیازات دیگری بهره بردند به واسطه اثبات خود در دیگر مراکز آموزشی بوده است. با این توضیحات درمی‌یابیم که سایت فرادرس به عنوان یک کانون علمی و معتبر در کشور می‌تواند این اعتبار و ارزش افزوده را به مدرسان علاقه‌مند به همکاری با خود منتقل کند.

از آنجایی که آمار بازدید فرادرس بسیار بالاست، گاهی تا چند میلیون بازدید در وب‌سایت‌ها به آن‌ها تعلق می‌گیرد، که این برای یک مدرس، مزیتی غیرقابل انکار است، زیرا این امکان به طور ویژه می‌تواند آینده استاد را بسازد. به طور مثال، تنها در کاپریلا (پلتفرم تبلیغات کلیکی) هر آموزش فرادرس ۲,۰۰۰,۰۰۰ بار در سطح وب ایران برای ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ایرانی نمایش داده می‌شود.

کسب درآمد از آموزش

منبع درآمد پایدار

یکی از دلایل اصلی که افراد مرتباً در حال تغییر شغل هستند، نرسیدن به کسب درآمد کافی و ثابت است. یعنی گاهی مشتری و درآمد هست و گاهی به قدری درآمد پایین می‌آید که فرد در تامین هزینه‌های جاری خود هم می‌ماند.

از آنجایی که فرادرس سال‌ها در حوزه آموزشی کشور فعالیت داشته و توانسته اعتبار قابل توجهی را در بین عموم مردم برای خود کسب کند، در تمامی ایام سال در حال تولید ویدئوهای آموزشی است. و این یعنی یک حاشیه امن بالا برای یک مدرس؛ ضمن اینکه استاد می‌تواند با همکاری در فروش، درآمد خود را افزایش دهد.

اگر شما هم علاقه مند به تدریس آنلاین هستید ولی اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، می توانید وبینار کسب درآمد از آموزش آنلاین را در سایت فرادرس مشاهده نمایید.

همکاری بلند مدت

بر خلاف برخی از مجموعه ها که اساتید بعد از تولید چند ویدئو قطع همکاری می کنند.در فرادرس می‌توان همکاری بلند مدت داشت، یعنی بنا بر این نیست که مدرس یک یا چند کلاس را برگزار و سپس با فرادرس خداحافظی کند. در صورت علاقه مدرس، فرادرس مایل است اساتید خود را برای طولانی مدت حفظ و تامین کند.

فراهم آوردن تجهیزات برای مدرس

برخی اوقات افرادی که تصمیم به ورود به حوزه ی آموزش آنلاین را دارند به دلیل وجود هزینه های اولیه برای ضبط آموزش اعم از نبود میکروفون و دوربین، از تصمیم خود صرفنظر می کنند. اما مجموعه فرادرس با فراهم آوردن تمام این امکانات، راه را برای تدریس افراد علاقه مند هموار کرده است تا مدرس بتواند بدون انجام هزینه ی اضافی به تدریس آنلاین بپردازد. علاوه بر موارد ذکر شده، در صورت تمایل، مدرس می تواند از استودیوهای فرادرس برای ضبط آموزش های خود استفاده کند.

از قدیم گفتند اگر می‌خواهید پیشرفت کنید با سیستم و آدم‌های بزرگ، کار و معاشرت داشته باشید. از آنجایی که تدریس در فرادرس توسط ارزشمندترین اساتید فارسی زبان صورت می‌گیرد، حضور هر مدرسی در این سیستم، علاوه بر پیشرفت و پربار شدن رزومه کاری او، رسیدن به درآمد پایدار را نیز به همراه دارد.

یکی از معیار‌های تاثیر مثبت هر کلاس، فروش بیشتر آن آموزش است، پس مدرسان می‌توانند به واسطه همکاری که با فرادرس دارند، تجربه‌های ذیقیمت خود را برای موفقیت همکارانشان به اشتراک بگذارند.

یکی از معیار‌های تاثیر مثبت هر کلاس، فروش بیشتر آن آموزش است، پس مدرسان می‌توانند به واسطه همکاری که با فرادرس دارند، تجربه‌های ذیقیمت خود را برای موفقیت همکارانشان به اشتراک بگذارند.

به طور مثال می‌توان به دو استاد برتر فرادرس آقای مهندس شیرافکن و آقای مهندس زندی اشاره کرد که به لطف علم بالا و آموزش‌های دقیق توام با رضایت دانشجویان تا کنون توانسته‌اند به ترتیت ۱۷۲۹۱۳ دانشجو با ۸۳ عنوان آموزشی و ۹۶۹۶۰ دانشجو با ۱۸۴ عنوان آموزشی را در کارنامه خود ثبت کنند.

برای مشاهده آموزش ضبط صفحه دسکتاپ و تدوین فیلم با نرم افزار کمتازیا (Camtasia Studio) — کلیک کنید.

برای اطلاع از نحوه تدریس در فرادرس — کلیک کنید.

تدریس آنلاین

فرادرس از ابتدا تا انتشار همراه اساتید

در فرادرس، اساتید به هیچ عنوان تنها نیستند و صرف علمی که دارند و کلاسی که به آن‌ها واگذار می‌شود، از چشم فرادرس دور نمی‌مانند. یعنی افراد مسئول در بخش تدوین و ضبط فرادرس از ابتدای کار تا انتها با مدرسان در ارتباطند و در این مسیر آن‌ها را یاری خواهند داد، زیرا فرادرس معتقد است هیچ‌گاه کیفیت نباید تحت تاثیر کمیت قرار بگیرد.

تدوین فیلم، ویرایش فایل صوتی، ساخت اسلاید و دیگر کار‌های مرتبط با تدوین اگر به درستی صورت بگیرد نه تنها کیفیت کار را بالا می‌برد که فهم دانشجو از مطلب ارائه شده را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد، موضوعی که همه هدف و رسالت فرادرس است.

اگر علاقه مند به ساخت ویدئو هستید، می توانید با استفاده از آموزش های زیر یک ویدئوی آموزشی حرفه ای بسازید:

آموزش تدوین فیلم — کلیک کنید.
آموزش ویرایش فایل های صوتی — کلیک کنید.
آموزش مهارت های ارائه و ساخت اسلاید — کلیک کنید.

فرادرس

فرادرس همراه همیشگی شما

آموزش‌های فرادرس تنها به چند موضوع و عنوان خلاصه نمی‌شود و اگر سری به این سایت بزنید با جستجویی ساده می‌بینید که این دانشگاه بزرگ مجازی تعداد بسیاری از مهارت‌ها را برای آموزش در اختیار کاربران گذاشته است.

در فرادرس، زمان، مکان و سن اولویت ندارد، به این معنی که فردی با هر سنی در هر زمان و مکانی که اراده‌ای برای یادگیری داشته باشد می‌تواند از خدمات این سایت بهره لازم را ببرد.

برچسب ها: آموزش
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان