تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
مصباحی مقدم:

جامعه روحانیت در پیروزی رئیسی نقش داشت/ به دلیل شرایط فعالیت ما رسانه‌ای نمی‌شود

عضو جامعه روحانیت مبارز در این رابطه که برخی می گویند جامعه روحانیت و نقش آن کم رنگ شده است، اظهار کرد: جامعه روحانیت در پیروزی آیت الله رئیسی نقش داشت و این حرف ها بیهوده است.

غلامرضا مصباحی مقدم

رویداد۲۴ غلامرضا مصباحی مقدم عضو جامعه روحانیت مبارز در این رابطه که برخی می گویند جامعه روحانیت و نقش آن کم رنگ شده است، اظهار کرد: جامعه روحانیت در پیروزی آیت الله رئیسی نقش داشت و این حرف ها بیهوده است.

او افزود: جامعه روحانیت به همراهی 50 حزب به آیت الله رئیسی در انتخابات کمک کردند و اگر امروز فعالیت آنها رسانه ای نشده به این علت است که شرایط برای این کار مناسب نیست.

مصباحی مقدم تصریح کرد: اما اینکه برخی می گویند سهم خواهی از دولت صورت می گیرد را قبول ندارم؛ من امروز کسانی را که بخواهند در مقابل دولت مانع ایجاد کنند نمی شناسم و نمی بینم، دولت فعالیت های خود را بدون مانع پیگیری می کند و در داخل مانعی وجود ندارد.

او تاکید کرد: هیچ کسی از آقای رییسی سهم خواهی نمی کند و اگر چنین مسائلی وجود دارد ایشان توجهی نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اصولگرایان علیه اصولگرایان؛ ماجرا چیست؟


عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: دولت با قوه مقننه و قوه قضاییه هماهنگ است و نیروهای مسلح هم با دولت هماهنگ هستند نهاد رهبری همیشه پشتیبان همه روسای جمهور بودند و امروز هم شاید بیش از گذشته حامی رئیس جمهور هستند.

او در پایان گفت: لازم به توضیح است که برخی توجه ندارند که وقتی در شرایطی عوامل تورم پدید می آید عامل تورم با برآمدن یک دولت فورا متوقف نمی شود. مثلا اگر از فروردین تا مردادماه تزریق نقدینگی با استقراض از بانک مرکزی صورت می گرفت اثر آن حداقل تا پنج شش ماه دیگر ماندگار است. برخی انتظار دارند تا آقای رییسی آمد تورم فورا باید کاهشی باشد ولی اینطور نیست و شرایط فعلا افزایشی است. باید دید این دولت چگونه می خواهد با تورم مبارزه کند و اثر آن هم چند ماه بعد دیده خواهد شد. نهایتا هم انتظار ما این است که تعامل تا پایان کار دولت باقی بماند و من چیزی مشاهده نمی کنم که این تعامل را بهم بزند.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
1
العالم بزمانه لاتهجم الهواجس
موجب تاسف است که آقای مصباحی مقدم چه اندازه خوش بینانه چشم های خودرا بسته اند و نوعی اظهار نظر می کنند که ظاهرا خودرا در یک روستای بدون رسانه و بدون وسائل ارتباطی تصور می فرمایند و مردم و مخاطبین را متعلق به عصر پارینه سنگی فرض می فرمایند . از محضر مبارکشان درخواست می کنیم اگر افراد مفید برای انجام اموری را می شناسند و تضمین می کنند برای تصدی مسئولیت به دولت آقای رییسی معرفی بفرماییند تا لااقل به تکلیف شرعی خود عمل کرده باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
واقعا مصباحی دارد جوک می گوید که کسی سهم خواهی نکرده است خودزاکانی درمصاحبه ایی گفته ربسی ۴پست برابش کاندیداکرده ولی ایشان شهرداری راانتخاب کرده قاصی زاده رابنیاو شهید رصایی رامعاون اقتصادی ربس جمهوری حالا برای جلیلی هم دراینده یک پستی خواهدداد اتفاقادردولت ریسی واقعا داردازکیک قدرت به هرکی تیکه ایی داده می شود برای حق السکوت اینده والبته اکثرادرپست هایی قرار،رفتن که نه تجربه ونه دانش کارش راندارند وحتمادر۴سال اینده برای ملت زمین سوخته تحویل خواهنددادمثل دولت با۸۰۰ملیارددلارفروش نفت که کشورراورشکست شده تحویل روحانی داده است بنابرین دراین دوره باکودتای انتخاباتی ومهندسب انتخابات معلوم نیست درپایان ۴سال چی ازکشورباقی خواهد ماند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان