تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰
در نخستین جشنوارۀ روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی محقق شد

کسب نشان عالی و ۵ ستاره مسئولیت اجتماعی توسط پگاه

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در نخستین دورۀ «جشنوارۀ روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» نشان عالی ۵ ستارۀ مسئولیت اجتماعی و لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کرد.

کسب نشان عالی و ۵ ستاره مسئولیت اجتماعی توسط پگاه

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در مراسم پایانی این جشنواره که شامگاه دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر و این نشان به حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد.

گفتنی است، شرکت صنایع شیر ایران با برند ملی «پگاه» در طول یکسال اخیر با مشارکت تمام شرکت‌های تابعه خود به صورت هماهنگ حدود ۱۸ رویداد متنوع را تعریف و اجرا کرد که به واسطه فعالیت‌های فراتر از منافع سازمانی و وظایف قانونی منتخب این رویداد شد.

نخستین دورۀ جشنوارۀ روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با هدف ارتقای فعالیت در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مؤلفه‌هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای، برگزار و به ارتباط بین روابط‌عمومی و حوزه CSR توجه شد.

در ارزیابی‌ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده‌سازی الگو‌های بین‌المللی در فضای کسب و کار، مدنظر قرار گرفته و فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی ارزیابی شد.

پیشینه حدود ۷ دهه فعالیت شرکت صنایع شیر ایران نشان می‌دهد که «خانواده بزرگ پگاه» افزون بر ایفای تعهدات اجتماعی هر زمان که جامعه نیاز داشته به ایفای نقش خیرخواهانه خود پرداخته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صنایع شیر ایران
نظرات شما
پیشخوان