تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

نارضایتی فرهاد مجیدی بعد از اولین برد استقلال

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال از نحوه بازی شاگردانش در نخستین دیدار لیگ بیست‌ویکم ابراز نارضایتی کرد.

واکنش مجیدی به برد استقلالرویداد۲۴ فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل هوادار گفت: در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و بازی خوبی ارائه نکردیم. در نیمه دوم اما شرایط خیلی بهتر شد و موقعیت گلزنی ساختیم. در مجموع با اینکه پیروز شدیم، از نحوه بازی تیم و بازیکنان رضایت ندارم و امیدوارم در ادامه بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم.

وی درباره دلیل تکرار پنالتی وریا غفوری تصریح کرد: متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد و اگر شما فهمیدید، من هم فهمیدم. ترجیح می‌دهم با داور چهارم صحبت نکنم و از او سوال نپرسم.


بیشتر بخوانید: بازگشت مدافع جنجالی به ترکیب پرسپولیس


سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آبی‌پوشان چه زمانی به شرایط آرمانی می‌رسند، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم. روز گذشته هم گفتم که تیم ما باید نمایشی در شأن نام باشگاه استقلال ارائه کند تا هواداران راضی باشند. با بازیکنانی که داریم، این اتفاق رخ می‌دهد. امروز اصلاً بازی خوبی ارائه نکردیم، اما مطمئن باشید در دیدارهای بعدی خیلی بهتر حاضر می‌شویم.

مجیدی در این باره که مهدوی‌کیا گفته سه بازیکن استقلال به اردوی تیم امید دعوت خواهند شد، خاطرنشان کرد: آقا مهدی می‌تواند از هر بازیکنی که نیاز دارد، استفاده کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان