تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

چای ایرانی و خارجی ارزان قیمت به صورت عمده از کجای تهران بخریم؟

بهترین مکانی را که بتوانید از آنجا انواع چای ایرانی و خارجی را خریداری کنید می شناسید؟

چای ایرانی و خارجی ارزان قیمت به صورت عمده از کجای تهران بخریم؟

رویداد۲۴ امروز با این مکان که در شهر بزرگ تهران قرار دارد و نام آن شرکت تامین فلات می باشد، آشنا خواهید شد. کافی است که برای سفارش تمامی ملزومات اداری خود با این شماره ها تماس یا به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید.

021 88627069

021 86084493

0999 9929118

www.taminfalat.com

فروش عمده انواع چای ایرانی و خارجی با قیمت ارزان

شما به عنوان یک کارشناس بازرگانی و یا مسئول خرید یک سازمان یا شرکت دولتی یا خصوصی برای خرید عمده ملزومات اداری خود، از جمله چای که یکی از کالاهای پر مصرف خوراکی در مکان های اداری می باشد، معمولاً چه اقدامی می کنید؟ آیا شما به بازار می روید و از یک فروشگاهی که در خیابان مولوی یا خیابان 15 خرداد است کالای خود را به صورت عمده تهیه می کنید؟ یا اینکه به اولین مغازه یا فروشگاهی که بر سر راه شما بود رفته و کالای خود را با قیمتی گزاف تهیه می کنید؟  یا شاید هم در گوگل یک سرچی  انجام داده و فروشگاه هایی را که فقط چای ایرانی و یا خارجی را به صورت عمده  به شما می دهند، پیدا کرده و کالای خود را خریداری می کنید؟ صد در صد یکی از این راه ها را انجام و به هدف نهایی خود که خرید عمده چای ایرانی و یا خارجی می باشد می رسید. اما، به نظر شما تهیه ی تمامی کالاهای مصرفی یک سازمان از یک مکان، کاری ساده تر و بی دردسر تر نیست؟ البته که هست. شرکت تامین فلات برای همین امر تاسیس شده تا شما مشتری محترم بتوانید بدون رفتن به مکان های مختلف و صرف وقت برای مقایسه ی کالاها و حتی صرف هزینه ای کمتر نسبت به سایر فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر ، فقط با تماس تلفنی و یا سفارش از طریق سایت تامین فلات، خرید خود را با امکانات ویژه ای که این شرکت در اختیار شما خریدار محترم قرار می دهد، انجام دهید.

جهت اطلاعات بیشتر به صفحه خرید عمده چای ارزان سایت تامین فلات مراجعه کنید. برای خرید عمده قند هم میتوانید به صفحه خرید عمده قند ارزان قیمت مراجعه کنید.

چای ایرانی و خارجی ارزان قیمت به صورت عمده از کجای تهران بخریم؟

خرید عمده انواع چای ایرانی با بهترین قیمت

شما مایل هستید نوشیدن یک فنجان یا یک استکان چای ایرانی را با کدام برند چای دلپذیر ایرانی تجربه کنید؟ ما در شرکت تامین فلات برای شما انواع چای ایرانی خوش عطر و خوش رنگ ایرانی را که به عنوان چای سرگل بهاره در بین اکثر عموم مورد توجه است به صورت عمده به فروش می رسانیم. البته چای ایرانی دارای انواع مختلف می باشد که برحسب سلیقه و میزان هزینه ای که برای آن در نظر گرفته می شود به فروش می رسد. به طور کلی در ایران در سه فصل مختلف چای چیده می شود که هر کدام از این فصل ها عطر و طعم مخصوص به خود را دارا هستند. این فصلها شامل :

  • فصل بهار
  • فصل تابستان
  • فصل پاییز

هستند، که به نام های چین اول، چین دوم و چین سوم معروفند. در کل انواع چای ایرانی شامل:

  • سرگل
  • ممتاز
  • زرین
  • شکسته
  • قلم
  • باروتی
  • کله مورچه ای
  • نیم ریز

می باشد. که در مورد چای سرگل که بهترین مدل چای ایرانی است فروش عمده ی فراوانی انجام می شود.

انواع برند چای ایرانی به صورت عمده

چای ایرانی و خارجی ارزان قیمت به صورت عمده از کجای تهران بخریم؟

در شرکت تامین فلات فروش عمده انواع مختلف برند چای ایرانی انجام می شود که تمام این چای ها از چای سرگل بهاره تهیه شده اند. اما شرکت هایی نیز هستند که تمایل به خرید چای چین دوم و سوم را نیز دارند. زیرا  این چای ها،  قیمت پایین تری  نسبت به انواع سرگل را،  دارا می باشند. برخی از انواع دلپذیر چای ایرانی شامل:

چای گلستان

شرکت گلستان در سال 1332 در شهر تهران تاسیس شده است. این شرکت علاوه بر چای محصولات غذایی دیگری نیز دارد که در شرکت تامین فلات کالاهایی که مورد استفاده در سازمان ها و شرکت ها می باشد به صورت عمده به فروش می رسد. البته چای ایرانی که زیر مجموعه  شرکت گلستان است، شرکت چای گل کیس می باشد که ترکیبی از بهترین چای های لاهیجان و فومنات را در غالب یک چای به نام چای ایرانی به فروش می رساند. 

چای مهمان دوست

شرکت تاپ گستر سپهر در سال 1394 با تولید محصولات غذایی مختلف از جمله چای، قند، شکر و دیگر محصولات غذایی فعالیت خود را آغاز کرده است. ما نیز در شرکت تامین فلات محصولات با کیفیت این برند را به صورت عمده و با بهترین قیمت به فروش می رسانیم. شرکت مهمان دوست تولید چای مرغوب خود را از شهر لاهیجان و نواحی اطراف فومن انجام می دهد.

چای مهر افروز

در سال 1393 شرکت چای شمال که توسط برادران درویش به ثبت رسیده است، کار تولید چای را با برند معتبر مهر افروز آغاز نموده است. این شرکت تمامی محصولات چای خود را ازباغات چای شهر لاهیجان تهیه می نماید. ما نیز انواع مختلف چای این شرکت را در بسته بندی هایی با وزن های متفاوت به فروش می رسانیم.   

چای فومنات

شرکت صنایع غذایی فومن در سال 1384 تاسیس شده است که چای تولیدی خود را ترکیبی از چای مرغوب فومن و سیلان تولید و با بسته بندی های متفاوت که دارای وزن های مختلفی می باشند در شرکت تامین فلات  به فروش می رساند. 

چای رفاه لاهیجان

در سال 1381 شرکت تیمن به عنوان اولین کارخانه تولید چای در روستایی به نام بیجارینه که در شهر لاهیجان قرار دارد، تاسیس شد. این شرکت انواع مختلف چای را با طعم های دلپذیر ایرانی تولید می کند. ما نیز در تامین فلات انواع مختلف این چای را با قیمتی ارزان به فروش می رسانیم.

چای طبیعت

شرکت طبیعت سبز پارس کهن به عنوان زیر مجموعه ای از شرکت بستنی میهن در سال 1391 تاسیس شده است. در این شرکت هم واردات چای سیاه خارجی انجام می شود و هم اینکه چای ایرانی را از کوه پایه های سرسبز فومن و گیلان تهیه و تولید می کند.

چای سحر خیز

در سال 1311 مجموعه ی سحرخیز توسط حاج محمد سحرخیز با کار تولید زعفران آغاز شده است.  این شرکت دارای انواع مختلف فراورده های غذایی می باشد که بیشترین تولیدات چای خود را در زمینه ی تولید چای کیسه ای سحرخیز با طعم های مختلف دارد.

پخش عمده انواع برند چای خارجی

چای ایرانی و خارجی ارزان قیمت به صورت عمده از کجای تهران بخریم؟

چای خارجی به دلیل طعم و رنگ و البته مهم تر از دو دلیل قبل زود دم کشیدنش، محبوبیت فراوانی در بین مردم دارد. ما نیز در شرکت تامین فلات به دلیل سطح سلیقه های سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی انواع برند چای خارجی را به صورت عمده و با قیمتی ارزان با ارائه فاکتور رسمی به فروش می رسانیم. این چای ها شامل :

  • ارل گری توینگینز
  • عطری احمد
  • سیلان محمود
  • گلستان
  • دبش
  • باروتی دوغزال
  • زرد نشان لیپتون

و دیگر برند ها و مدل های چای خارجی را که به صورت سازمانی به فروش رسانده و با ارسال رایگان و مرجوعی بلا مانع در غالب یک فاکتور رسمی تقدیم به خریداران محترم می نماییم. برای تماس با ما میتوانید به شماره ها و آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایید.

021 88627069

021 86084493

0999 9929118

www.taminfalat.com

برچسب ها: چای
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان