تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

اختصاص سهمیه بنزین جداگانه بابت اختلال اخیر

وزیر نفت گفت: با هماهنگی رئیس‌جمهور سهمیه بنزین ویژه‌ای به منظور جبران اختلال‌رسانی سوخت در روز‌های اخیر برای مردم در نظر گرفته می‌شود.

اختصاص سهمیه بنزین جداگانه بابت اختلال اخیر

رویداد۲۴  به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی پس از نشست با مدیران عامل شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۴۰۰۰ جایگاه در سراسر کشور دوباره فعال شده است و مردم می‌توانند با سهمیه آزاد فرایند سوختگیری را انجام دهند، گفت: همچنین ۸۰۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است.

وی با بیان اینکه ظرف یک تا دو روز آینده همه جایگاه‌های سوخت کشور به سامانه متصل می‌شوند، گفت: هیچ خلل و مشکلی در سهمیه کارت‌ها اتفاق نیفتاده وسهمیه سوخت همه افراد پایدار است.

وزیر نفت با بیان اینکه مدیران استانی در خصوص جایگاه‌های فعال شده گزارشاتی را اعلام کرده‌اند و همه تلاش می‌کنند که سایر جایگاه‌هایی که به سامانه هوشمند متصل نشدند نیز طی یکی و دو روز آینده متصل شوند، اظهار کرد: ۵۵ هزار نازل عملیات سوخت گیری در کشور وجود دارد لذا انجام فرایند زمانبر است.

اوجی با تاکید بر اینکه وضعیت ذخایر سوخت خوب است و هیچ مشکلی در تامین سوخت نداریم، گفت: جایگاه‌های بین راهی نیز پایدار هستند و با تدابیری خوبی که اندیشیده شده سوخت رسانی برای ناوگان حمل و نقل سنگین در بحث اتوبوسرانی و ماشین‌های سنگین در حال انجام است.

وی با بیان اینکه انشاالله هرچه سریع‌تر این اخلال برطرف می‌شود و با تدابیری که در شرکت ملی پخش در حال انجام است دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود، گفت: لازم است که دوستان بازنگری عمیقی روی سامانه داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان