تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰
وزارت نفت:

تمام جایگاه‌ها تا سه روز آینده به سامانه هوشمند وصل می‌شوند/ واریز سهمیه جبرانی به کارت‌ها تا پایان ماه

نزدیک به هزار و ۴۰۰ جایگاه به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده‌اند و امیدواریم به‌تدریج بقیه جایگاه‌های عرضه به سامانه هوشمند سوخت متصل شوند.

زمان واریز سهمیه جبرانی بنزین

رویداد۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، «جواد اوجی» به هنگام دیدار از ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود:‌ هموطنان می توانند با مراجعه به این جایگاه ها بدون مشکل نسبت به تامین نیاز خودروی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: نزدیک به هزار و ۴۰۰ جایگاه به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده‌اند و امیدواریم به‌تدریج بقیه جایگاه‌های عرضه به سامانه هوشمند سوخت متصل شوند.

 وزیر نفت گفت:‌ حدود ۵۴ هزار نازل در سراسر جایگاه‌های عرضه سوخت کشور داریم که عملیات اتصال کامل همه این تعداد مقداری زمان‌بر است؛ اما با افزایش تیم و فراخوانی که در صنعت نفت داده شده، فکر می‌کنم تا دو سه روز آینده بی‌شک همه جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند.


بیشتر بخوانید: تندروها چگونه از هک سامانه سوخت برای اجرای محدودیت‌های فضای مجازی استفاده کردند؟


حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه ( ۴ آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.

همچنین جواد اوجی در یک گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد: به سبب مشکلات به وجود آمده، در سوخت رسانی حسب دستور رئیس جمهور در حال بررسی هستیم که سهمیه‌ای برای هم وطنان در پایان ماه به کارت سوخت واریز شود.

وزیر نفت افزود: این سهمیه برای خودروهای سواری، موتور سیکلت ها، آموزشگاه‌ها و کلیه وسایل نقلیه است که از کارت سوخت استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: میزان سهمیه در حال بررسی است که پس از مشخص شدن اعلام و در پایان ماه نیز به کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان