تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

توهین به شهدا در رسانه بوشهری

 یکی از نشریات داخلی بوشهر در اقدامی بدون هیچ‌گونه تغییری خبر بی بی سی که توهین به شهدای مدافع حرم بوده را عیناً بازنشر کرده که موجب رنجش خانواده شهدا شده است.

توهین به شهدا

رویداد۲۴ چندی پیش رسانه انگلیسی بی بی سی فارسی در خبری «خانواده شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی» را «خانواده‌های نیروهای نظامی کشته‌ شده در سوریه» نامیده بود. این بی‌اخلاقی‌های رسانه ملکه انگلستان برای اولین بار نبود اما «نشریه دریا کنار» از نشریات داخلی بدون هیچگونه تغییری خبر بی بی سی را عیناً بازنشر کرده است. اقدامی که باعث شد جمعی از خانواده‌های شهدا این حرکت را محکوم کنند.

بهمنیار احمدی جوان در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص هتک حرمت یکی از رسانه‌های استان بوشهر به شهدا اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار نظام هستند و در جمهوری اسلامی مردم شهدا را همانند امامین معصومین زیارت می‌کنند و در همه حال به آنها متوسل می‌شوند.

پدر شهید مدافع حرم استان بوشهر عنوان کرد: این که امروز یک سری رسانه‌ها در استان بوشهر درحال تقلید از رسانه‌های معاندین هستند، جای تعجب دارد.

وی بیان داشت: به عنوان پدر شهید مدافع حرم ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه رسانه محلی دریاکنار از دادستان و مسؤولین دستگاه قضایی انتظار داریم که جواب توهین کنندگان را بدهند و نگذارند برخی به فرزندان شهید ما که در راه اسلام جان خود را فدا کرده‌اند توهین کنند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شهدا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان