تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
سرمربی فجر سپاسی:

اگر پرسپولیس باخت استقلال هم می‌بازد!

‌اصغر کلانتری گفت: آلومینیوم اراک به شاگردان من فهماند که می‌توان تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال را هم شکست داد.

سرمربی فجر سپاسی

رویداد۲۴ در آستانه شروع هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم استقلال روز جمعه هفته جاری باید در شیراز به مصاف فجر سپاسی این شهر برود.

‌اصغر کلانتری سرمربی فجر سپاسی، درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل استقلال و همچنین نتیجه دیدار پرسپولیس در اراک اظهاراتی را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال تیم فجر چه خبر؟

ما تیم تازه لیگ برتری شده هستیم و پس از چندین سال به سطح حرفه‌ای برگشته ایم. در ۳ بازی گذشته هم هفته به هفته بچه ها به خودباوری بیشتری دست پیدا کردند.

اما در دو بازی اول باختید؟

بله. شکست خوردیم اما واقعاً بچه‌های تیم بیشتر از آنچه که از آنها توقع داشتم ظاهر شدند و نشان دادند که دلشان با مجموعه است و می‌خواهند هر روز بهتر شوند. انشاالله این نتایج هفته به هفته بهتر هم می‌شود.

چه شد که صنعت نفت را شکست دادید؟

این همان موضوعی است که درباره اش حرف زدم. واقعاً خودمان هم باور نمی‌کردیم صنعت نفت را در آبادان شکست بدهیم. ولی بچه های جوان و با انگیزه تیم ما ثابت کردند هر کار غیر ممکنی شدنی است. حالا هم در هفته چهارم با استقلال بازی داریم که می‌دانیم قطعاً بازی سختی است.


بیشتربخوانید: جدول لیگ برتر بعد از شکست پرسپولیس


قبول دارید در روزهای بدی به استقلال خوردید. چون این تیم سه برد متوالی کسب کرده است و روی دور برد است؟

نه! اتفاقاً خوب موقعی به استقلال خوردیم. بچه های تیم ما هم از نظر فنی و هم بدنی در شرایط خوبی هستند و تا روز بازی هم تمریناتمان را با قدرت انجام می‌دهیم تا انشالله در این بازی موفق باشیم.

حسابی هم روی امتیاز بازی خانگی تان باز کرده‌اید؟ فکر می‌کنید چند امتیاز از این دیدار بگیرید؟

قطعاً که حساب کرده ایم. اتفاقاً شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک به بچه های جوان ما انگیزه می‌دهد که می‌توان استقلال را هم شکست داد. من چند روز پیش هم در تمرین با بچه ها حرف زدم و گفتم با همدلی و اراده می‌توانیم استقلال را شکست بدهیم و پیروز میدان باشیم و این اتفاق می‌افتد. البته ما برای استقلال، هواداران بزرگش و کادرفنی خوبش احترام خاصی قائل هستیم ولی صد درصد توانمان را می‌گذاریم و مطمئنیم که پیروز میدان می‌شویم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
یجوری حرف نزن که بعدبازی مثل میثاقیان همه منتظرباشن ازبرج میلادخودتو بندازی پایین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان