تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا:

افزایش تولید خودرو در سایپا کلید خورد

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا گفت: در راستای برنامه وزارت صمت و تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا در راستای رشد تولید و عرضه خودرو به بازار، افزایش تولید خودرو در سایپا به‌اجرا درآمده و بر اساس برنامه تولید تدوین شده، تیراژ روزانه محصولات سایپا ۱۱ درصد افزایش خواهد یافت.

افزایش تولید خودرو در سایپا کلید خورد

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز مسعود پروین افزود: در دو ماه اخیر، برنامه تولید محصولات سایپا همه‌روزه و حتی روز‌های پایانی هفته برقرار بوده که با افزوده‌شدن آمار مربوط به تکمیل خودرو‌های دارای کسری قطعه و تحویل خودرو‌های مشتریان، در روز‌های آینده تحولی محسوس را در زمینه عرضه خودرو به بازار شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته با شرکت‌های زنجیره تأمین و شبکه قطعه‌سازی، تصریح کرد: در زمینه افزایش تولید محصولات سایپا، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا برنامه مدنظر گروه خودروسازی سایپا طی روز‌های آینده وارد فاز اجرایی خود شود.

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا در ادامه یادآور شد: براساس آمار‌های موجود و برنامه تکمیل کاری، تعداد خودرو‌های دارای کسری قطعه در پارکینگ‌های سایپا به کمتر از ۵۰ هزار دستگاه خواهد رسید که به‌طور روزانه و مستمر در حال تکمیل این خودرو‌ها و خروج از پارکینگ و تحویل به مشتریان هستیم که با این اقدام، بتوانیم التهاب بازار را کاهش داده و پاسخ‌گوی نیاز مشتریان باشیم.

مسعود پروین در ادامه افزود: با توجه به رشد آهنگ تولید در گروه خودروسازی سایپا، برنامه تولید ابتدای سال خود را تغییر دادیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری، این گروه بیشترین میزان تولید خودرو از سال ۹۷ تاکنون را محقق خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان