تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

ژاوی علیه پیکه؟

«ژاوی هرناندز» در نخستین اقدام خود در کسوت سرمربی باشگاه بارسلونا برای نشان دادن جدیت و حساسیتش روی مقررات و نظم و انضباط، هم‌تیمی اسبق خود و کاپیتان فعلی بارسا را قربانی کرد.

ژاوی

رویداد۲۴ زمانی که «ژاوی هرناندز» روز دوشنبه به عنوان سرمربی جدید باشگاه بارسلونا معارفه شد، بر انضباط به عنوان یک ارزش ضروری در تیم تحت هدایتش تاکید کرد؛ ارزشی که با تکیه بر آن بازگشت بارسا به جایی که آبی‌اناری‌ها به آن تعلق دارند، میسر خواهد شد؛ و حالا تنها دو روز پس از حضور رسمی ژاوی روی نیمکت بارسا، وی به حرفی که بر زبان آورده، عمل کرد و در نتیجه آن، حضور «جرارد پیکه» هم‌تیمی اسبق خود را در یک برنامه مشهور تلویزیونی که برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده، لغو کرده است.

براساس اعلام مجری شبکه اِل پارتیدازو، ژاوی پیکه را از حضور در برنامه اِل هورمیگوئرو که یک برنامه تلویزیونی سرگرم‌کننده و جذاب اسپانیایی است، منع کرده است.


بیشتر بخوانید: ژاوی رسما سرمربی بارسلونا شد +عکس


یکی از عمده مباحث مطرح شده پس از حضور ژاوی روی نیمکت بارسا این بود که آیا وی قادر است با هم‌تیمی‌های اسبق خود سختگیرانه برخورد کند یا خیر.

پیکه که یکی از هم‌دوره‌ای‌های ژاوی محسوب می‌شود، حالا کاملا متوجه شده‌است که اسطوره آبی‌اناری‌ها هیچ تبعیضی در اعمال مقررات قائل نمی‌شود.


مدافع وسط بارسا به حضور فراوان در برنامه‌ها و مراسم عمومی شهرت دارد، اما ژاوی اجازه نخواهد داد تا این موضوع در تلاش و سختکوشی مورد نیاز بارسا در مواقع حساس، خللی ایجاد کند.

پیکه در اکتبر ۲۰۱۹ نیز در برنامه اِل هورموگوئرو شرکت کرده‌بود، اما این اتفاق هفته آینده رخ نخواهد داد و ژاوی از همین حالا شروع به سرکوب حواس‌پرتی‌های خارج از زمین بازیکنان تیمش کرده‌است.

منبع: صد آنلاین

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان