تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پشت پرده پیام‌های مهدی طارمی قبل و بعد از بازی با لبنان

یک روزنامه پرتغالی به اقدام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو برای انتشار پیام قبل و بعد از بازی ایران مقابل لبنان پرداخت.

مهدی طارمی

رویداد۲۴ چالش بین «دراگان اسکوچیچ» سرمربی و مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دیگر بر هیچکس پوشیده نیست. طارمی به دلیل همین چالش و عدم پاسخ دادن به تماس‌های اسکوچیچ و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی، به اردوی این تیم برای بازی با لبنان و سوریه دعوت نشد.

ایران بدون طارمی در بازی با لبنان به پیروزی رسید و حالا خود را آماده بازی روز سه شنبه برابر سوریه می‌کند؛ مسابقه‌ای که پیروزی در آن می‌تواند تا اندازه زیادی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با لبنان، به سئوال درباره دلیل عدم دعوت از طارمی با احترام و احتیاط پاسخ داد و گفت: «تیم ملی ایران متعلق به تمام ایرانی‌ها است نه یک بازیکن و مربی. او (طارمی) مطمئناً بازیکن فوق العاده ای است و به بازیکنانی نظیر او نیاز داریم ولی در عین حال ارزش‌هایی هستند که باید به آن احترام بگذاریم.»

ساعاتی بعد از مصاحبه اسکوچیچ، مهدی طارمی با انتشار پیامی در توییتر خود برای تیم ملی ایران مقابل لبنان آرزوی موفقیت کرد: ««آرزوی قلبی برای موفقیت تیم ملی. ان شاءالله با کمک خدا و درایت مجموعه تیم ملی موفق خواهیم شد.»


بیشتر بخوانید: داستان اختلاف طارمی و اسکوچیچ چیست؟ +فیلم


طارمی بعد از پیروزی برابر لبنان هم به این کار خود ادامه داد و از عملکرد تیم ملی ایران تمجید کرد: «تبریک و خسته نباشید به اعضای تیم ملی بابت برد لبنان و تداوم صدرنشینی. زنده باد ایران.»

به نظر می‌رسد مجموع این اتفاقات و واکنش‌ها به معنای رفع مشکلات بین طارمی و اسکوچیچ در هفته‌های آینده خواهد بود و احتمالاً بازگشت طارمی به اردوهای بعدی تیم ملی را در پی خواهد داشت.

این موضوع همچنین مورد توجه روزنامه «اوژوگو» پرتغال قرار گرفته است. این روزنامه در گزارشی با عنوان «طارمی جنجال را کنار می‌گذارد و برد ایران را فراموش نمی‌کند»، به برد تیم ملی ایران بدون حضور طارمی اشاره کرد.

در بخشی از مطلب این روزنامه آمده است: «مهاجم پورتو پس از پیروزی مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی، در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. طارمی از طریق شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کند ثابت کند که بحث با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم به پایان رسیده است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
توفان سرح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
کار کار خوبان عالم رمال تیم ملیه
المیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
مهدی آن شاءالله اگه گل زیبای به سمت مربی بره که کدورتهاحل بشه
نظرات شما
پیشخوان