تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

برنج ارزان می‌شود؟

بر اساس مشاهدات میدانی قیمت انواع برنج به ویژه برنج خارجی با آزاد شدن واردات این محصول کمی ارزان شده به طوری که برنج های خارجی از ۱۲۵۰۰ تومان تا ۲۷۸۰۰ تومان و برنج های ایرانی از ۲۹۸۰۰ تا ۵۸۴۰۰ قیمت گذاری شده است.

قیمت برنج‌ ایرانی

رویداد۲۴ مشاهدات میدانی قیمت انواع برنج به ویژه برنج خارجی با آزاد شدن واردات این محصول کمی ارزان شده و برنج های مانده در گمرک در حال ورود به کشور است و زمینه عرضه در بازار را تقویت کرده است.

هر کیلوگرم از ارزان ترین برنج های خارجی موجود در بازار مربوط به برنج تایلندی با قیمت ۱۲۵۰۰ تومان و گران ترین برنج خارجی نوع هندی با قیمت  ۲۷۸۰۰ تومان است؛ برنج های پر محصول و عطری ایرانی نیز از هرکیلوگرم ۲۹۸۰۰ تا ۵۸۴۰۰ قیمت گذاری شده است.

    قیمت هر کیلوگرم برنج هندی فله ۱۹۳۰۰ تومان،پاکستانی ۲۷۸۰۰ تومان، صدری گیلان ۳۲۶۰۰ تومان، طارم خوش پخت ۳۹۸۰۰،طارم گیلان ۲۹۸۰۰ تومان و عنبربو شوشتر ۳۸۶۰۰ تومان به فروش میرسد.

    بنابر این گزارش قیمت هر کیلوگرم برنج صدری هاشمی ۵۵۸۰۰ تومان، آستانه ۵۸۴۰۰، طارم لنگرودی ۵۶۹۰۰ تومان، طارم محلی ۴۶۵۰۰ تومان، دودی هاشمی ۵۳۶۰۰ تومان، برنج قهوه ای ۴۵۳۸۰ تومان، طارم سرگل ۴۷۶۰۰ تومان، طارم هاشمی ۴۹۶۰۰ تومان، طارم استخوانی ۴۷۸۰۰ تومان، دم سیاه ۴۸ هزار تومان تومان ،طارم باب چلوکبابی ۴۲۸۵۰ تومان و طارم فریدونکنار ۴۸۶۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

    قیمت مصوب هر کیلو برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ و پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف کارکنان دولت توزیع میشود.

    منبع: تسنیم
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: برنج ایرانی
    نظرات شما
    پیشخوان