تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

اشتغالزایی ۳ هزار و ۱۰۰ نفر هرمزگانی با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران با نگاه به سند چشم انداز ۱۴۰۴، تسهیلات بسیاری را طی سال‌های گذشته در حمایت از صنعت گردشگری به کارآفرینان و فعالان عرصه صنعت هتلداری با هدف جذب گردشگران داخلی و خارجی پرداخت کرده است.

اشتغالزایی ۳ هزار و ۱۰۰ نفر هرمزگانی با تسهیلات بانک ملی ایران

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به موقعیت تجاری جزیره زیبای کیش و توریستی بودن این منطقه، بانک ملی ایران نیز در راستای توسعه و حمایت از صنعت گردشگری و هتل‌داری و در جهت تنوع بخشیدن به منابع رشد اقتصادی، درآمد‌های ارزی و همچنین ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و جذب ۲۰ میلیون گردشگر ورودی مطابق چشم انداز افق ۱۴۰۴، از محل منابع طرح‌های ایجادی اقدام به ارائه تسهیلات و مشارکت برای احداث هتل در این جزیره کرده است.

عملیات احداث هتل بزرگ آسمان با مشارکت بانک ملی ایران و اختصاص تسهیلاتی بالغ بر ۱۸۵۰ میلیارد ریال آغاز و با پیشرفت ۷۰ درصد از پروژه مذکور، مبلغ ۱۳۵۰ میلیارد ریال از کل تسهیلات مصوب پرداخت شده است.

ساخت و بهره برداری از مجموعه بزرگ هتل آسمان با حمایت‌ها و مشارکت بانک ملی ایران، فرصت و زمینه اشتغالزایی برای ۱۶۹ نفر به طور مستقیم و ۳ هزار نفر به صورت غیرمستقیم را در استان هرمزگان ایجاد کرده است.

هتل آسمان کیش یکی از هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش است که در زمینی به مساحت حدودا ۸ هزار مترمربع و با زیربنای کلی ۳۳ هزار مترمربع در ۱۷ طبقه در دست احداث است. این هتل لوکس و مجلل مشتمل بر ۳۰۰ اتاق خواهد بود که در طراحی فضا‌های آن علاوه بر اجرای تمامی استاندارد‌های هتل‌های لوکس ایران و جهان، به روزترین و با کیفیت‌ترین مصالح و تجهیزات بکار گرفته شده تا بتواند بهره‌وری منابع انسانی را در کار افزایش دهد.

بانک ملی ایران به عنوان بانک حامی حوزه خدمات و صنعت گردشگری کشور، نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در جهت احداث و راه اندازی این هتل ایفا کرده و توانسته به رونق تولید بسیاری از صنایع مرتبط در استان کمک کند.

مسلما ادامه این روند و حمایت از پروژه‌های حوزه گردشگری باعث رشد و توسعه بیش از پیش این صنعت مهم و ارزآور خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار بانک ملی
نظرات شما
پیشخوان