تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

هزینه سفر به کیش در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

در ادامه می‌خواهیم روش‌های سفر به کیش را برایتان توضیح دهیم. همچنین بهترین زمان سفر به این جزیره را هم بررسی خواهیم کرد.

هزینه سفر به کیش در سال 1400 چقدر است

رویداد۲۴ کیش جزیره‌ زیبایی است؛ به همین دلیل سالانه افراد زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کنند. مطمئنا شمایی که این مطلب را انتخاب کرده‌اید، می‌خواهید به این جزیره سفر کنید. در ادامه می‌خواهیم روش‌های سفر به کیش را برایتان توضیح دهیم. همچنین بهترین زمان سفر به این جزیره را هم بررسی خواهیم کرد.

هزینه‌های جاری در طول سفر به کیش

هزینه‌ای که باید برای خرید بلیط کیش علی بابا (https://www.alibaba.ir/flights-to-kish) یا دیگر آژانس‌ها بپردازید، تنها هزینه سفر نیست؛ شما درطول مسافرت باید برای چیزهای مختلفی هزینه بپردازید. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید سفرتان پرخرج باشد یا کم‌خرج. حالا برای این که با هزینه‌های سفر به کیش آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

غذا

فرقی نمی‌کند به کدام مقصد بروید؛ هزینه خورد و خوراک چیزی است که باید همیشه آن را پرداخت کنید. کیش جزیره‌ای گران برای گردشگران است، اما شما با روش‌های مختلف می‌توانید این هزینه‌ها را کنترل کنید. غذاها را در هتل بپزید تا مجبور نباشید غذاهای گران رستوران و هتل را بخورید. البته بد نیست شبی را به رستوران‌های جزیره رفته و غذاهای آن‌ها را میل کنید. مثلا یکی از بهترین رستوران‌های کل جزیره رستوران کوه نور است که می‌توانید با رفتن به آن از دیدنی‌هایش هم بازدید کنید.

البته اگر علاقه‌مند به آشنایی با آداب‌ورسوم اهالی مناطق مختلف هستید، بد نیست سری به اقامتگاه‌های بوم‌گردی زده و غذاهای محلی جزیره را در آن نوش‌جان کنید. همه این توضیحات برای افرادی بود که می‌خواهند سفری ارزان به کیش داشته باشند؛ ولی اگر شما اهل سفرهای لوکس هستید، غذاهای مختلف هتل و رستوران‌های جزیره را حتما امتحان کرده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.

محل اقامت

تعداد گردشگران کیش بسیار زیاد است و به ‌همین ‌دلیل تاکنون هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در آن ساخته‌اند. از مسافرخانه‌های ارزان گرفته تا هتلی لوکس که مثلش را در هیج‌کجای خاورمیانه نمی‌توانید ببیند، در این جزیره وجود دارد. این شما هستید که انتخاب می‌کنید در کدام‌یک از آن‌ها اقامت داشته باشید. اگر می‌خواهید سفرتان به کیش ارزان تمام شود، بهتر است در یکی از هتل‌های یک تا سه ستاره اقامت داشته باشید. البته یک پیشنهاد ویژه هم برایتان داریم؛ می‌توانید یک روز خود را در یکی از اقامتگاه‌های بومگردی سطح جزیره سپری کنید. این اقامتگاه‌ها ارزان هستند و هچنین شما را با سبک زندگی بومیان کیش هم آشنا می‌کند.

هزینه سفر به کیش در سال 1400 چقدر است

برای کسانی که می‌خواهند هتلشان امکاناتی کافی داشته باشد، پیشنهاد‌های زیاد و البته خاصی وجود دارد که واقعا برای انتخاب آن‌ها مردد خواهید شد. هتل روی آب و هتل پارک فقط بخشی از هتل‌های منحصربه‌فرد این جزیره به‌شمار می‌روند. طیبعی است که برای این هتل‌ها هزینه زیادی بپردازید؛ پس قبل از آمادگی برای سفر و انتخاب محل اقامت به بودجه‌تان توجه داشته باشید.

بلیط کیش

روش‌های زیادی برای رزرو این بلیط وجود دارد که خرید از علی بابا یکی از بهترین آن‌ها محسوب می‌شود. می‌توانید با قطار، اتوبوس یا هواپیما به کیش سفر کنید. فقط حواستان باشد که برای سفر با اتوبوس و قطار باید بلیط بندرعباس را خریده و بقیه مسیر را با کشتی طی کنید. سفر با کشتی حال‌وهوای دیگری دارد. تصورش را بکنید روی آب شناور هستید و تا چشم کار می‌کند آب می‍‌بینید و فقط صدای آب می‌شنوید. اما با هواپیما، فقط چند دقیقه از بالای دریا عبور کرده و نمی‌توانید آن حس را تجربه کنید. اما خب با هواپیما از گرما و سرما خبری نیست و می‌توانید بدون این که متوجه تغییرات دما باشید، به مقصد برسید.

ممکن است در فصل تابستان بخواهید با کشتی به کیش بروید. مسلم است در این فصل گرما و رطوبت هوا افزایش پیدا می‌کند؛ آن هم روی آب‌های خلیج‌فارس! هرزمان که تصمیمتان را گرفتید که با چه روشی به سفر بروید، می‌توانید بلیط کیش علی بابا را رزرو کرده و با خیال راحت آماده سفر شوید. این سایت ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را نسبت به بقیه شرکت‌ها متمایز می‌کند. پیشنهاد ما این است که این سایت را برای رزرو بلیط، تور، هتل و اقامتگاه درنظر بگیرید.

بهترین فصل سفر به کیش

کیش زیبایی‌های بسیاری دارد. شما باید انتخاب کنید که می‌خواهید چه فصلی از آن را ببینید. بعید می‌دانم جایی را پیدا کنید که بهارش زیبا نباشد؛ پس این فصل را می‌توان برای بازدید از بیشتر مناطق دنیا مشترک دانست. کیش به‌دلیل فاصله کم با خط استوا تابستان‌های بسیار گرمی دارد. تابش مستقیم نور آفتاب باعث شده میزان تبخیر آب افزایش پی کند و میزان رطوبت هوا بیشتر شود. پس این فصل را می‌توان بدترین زمان برای سفر به کیش دانست.

هزینه سفر به کیش در سال 1400 چقدر است

این جزیره در تابستان شرایط جوی خوبی ندارد و افراد تمایلی زیادی برای سفر به آن نشان نمی‌دهند. همین موضوع باعث شده قیمت بلیط کیش علی بابا کاهش پیدا کند. پاییز هم تقریبا شرایطی مانند بهار دارد و می‌توانید در آن آب‌وهوای بی‌نظیری از جزیره ببینید. زمستان‌ها بارش باران در کیش زیاد می‌شود و شاید نتوانید به خوبی از همه جاذبه‌های گردشگری این جزیره دیدن کنید.

ما در این مطلب روش‌های سفر به کیش و مزایا و معایب هرکدام را موردبررسی قرار دادیم تا بتوانید با خیال راحت خودتان را برای سفر آماده کنید. همچنین بهترین زمان سفر به این جزیره را هم به شما گفتیم. اگر تجربه سفر به کیش را داشتید، نظراتتان را درباره نحوه سفر و آب‌وهوای آن با ما به‌اشتراک بگذارید.

برچسب ها: کیش ، گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان