تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

طعنه عضو هیات‌رییسه مجلس به ظریف: در مذاکرات قبلی قهوه خوردن و لبخند زدن انجام شد!

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: شرط حضور ایران در برجام برداشته شدن تحریم هاست و گرنه صرفا مذاکره برای مذاکره، پشت میز قهوه خوردن، همدیگر را بغل کردن و لبخند زدن را قبلا انجام داده اند.

طعنه عضو هیات‌رییسه مجلس به ظریف: در مذاکرات قبلی قهوه خوردن و لبخند زدن انجام شد!

رویداد۲۴ حجت الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: اگر نتیجه مذاکرات در برجام رفع تحریم‌ها باشد پذیرفتنی است، اما اگر مذاکرات صرف وقت و صرفاً مذاکره برای مذاکره، پشت میز قهوه خوردن، همدیگر را بغل کردن و عکس انداختن باشد قبلاً این کار‌ها را انجام داده‌اند و خوب هم لبخند زدند، دیگر کافی است.

وی افزود: سیاست قطعی ما حذف تحریم‌ها در برجام است و نباید مباحثی غیر از مباحث قبلی در برجام گفته شود مسائل منطقه‌ای و نظامی ربطی به آمریکا ندارد. هیچ کشور قدرتمندی در خصوص توان نظامی خود معامله نخواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: برد موشکی، نوع موشکی و توان دفاعی ما قابل مذاکره نیست و این‌ها خط قرمز ما هستند و می‌دانیم اگر یک قدم کوتاه بیاییم بحث پهباد مطرح می‌شود. ضمناً شرایط دفاعی کشور در زمان حمله صدام را هم فراموش نمی‌کنیم؛ اگر مورد حمله کشور‌های مینیاتوری منطقه قرار بگیریم چه جوابی باید به مردم بدهیم.

حجت الاسلام سلیمی گفت: یک کشور قدرتمند در هیچ شرایطی اجازه دخالت در امور داخلی اش را نخواهد داد. امثال آمریکا بدانند دوره قلدری، زورگویی و دیکته یک طرفه تمام شده و ایران زیر بار هیچ گونه فشاری نخواهد رفت. جمهوری اسلامی این پیام را به صراحت به آمریکایی‌ها می‌دهد که دوران دیکته یک طرفه و زورگویی تمام شده و باید به نظرات جمهوری اسلامی احترام بگذارند و پایبند به تمام تعهدات خود به طور کامل باشند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علیرضا سلیمی ، برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
ما منتظر نتایج مذاکرات عزتمندانه شما هستیم
نظرات شما
پیشخوان